یک قاب عکس دیجیتال سه بعدی

بازار دیجیتال- این روزها بازار محصولات تصویری دیجیتال با امکان نمایش تصاویر سه بعدی حسابی داغ شده است. درست به همین دلیل هم شرکت‌های تولیدکننده مختلف برای حضور در این بازار رقابتی هر روز محصولات جدیدی را به این بازار معرفی می‌کنند. یک قاب عکس دیجیتالی جدید با امکان نمایش عکس‌های سه بعدی به نام Blazon به بازار معرفی شده است. ویژگی مهم این محصول مجهز بودن آن به امکان نمایش تصاویر سه بعدی است. این قاب عکس دیجیتالی دارای نمایشگر LCD بزرگ با اندازه ۸ اینچ است که امکان نمایش عکس‌های دو بعدی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این در حالی است که این محصول امکان اجرای فایل‌های Mp۳ را هم داشته و مجهز به ساعت دیجیتالی و تقویم روز هم هست. این محصول دارای دستگاه کنترل از راه دور بوده و از نرم‌افزار ساده‌ای برای تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی هم بهره می‌برد. نمایشگر این دوربین تصاویر را با وضوح ۶۰۰×۸۰۰ پیکسل و در پنج حالت مختلف برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دستگاه امکان نمایش فایل‌های JPEG و فایل‌های ویدئویی M-JPEG، MPEG-۱، MPEG-۲، MPEG-۴، AVI و MOV را هم برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این قاب عکس دیجیتالی فایل‌های موسیقی با فرمت‌های Mp۳، WMA و WAV را هم برای کاربرانش اجرا و پخش می‌کند. این محصول همچنین دارای پورت USB بوده و با قیمت ۱۸۰ دلار به بازار عرضه می‌شود و به فروش عمومی می‌رساند.