قرارداد نیکبخت با صبا فسخ می‌شود

علیرضا واحدی نیکبخت چند هفته‌ای است که تیم فوتبال صبای قم را همراهی نمی‌کند و مشکلاتی برایش به وجود آمده وبه احتمال فراوان با محرومیتی سنگین مواجه خواهد شد. این در حالی است که از باشگاه صبا خبر می‌رسد که قرار است قرارداد نیکبخت فسخ شود و حق و حقوق او نیز به طور کامل پرداخت نخواهد شد.

مظلومی مخالف جذب وحید‌هاشمیان

گفته می‌شود مظلومی‌سرمربی استقلال موافق جذب وحیدهاشمیان نیست، ولی قرار است فتح‌الله‌زاده با مظلومی در این مورد صحبت کند. این در حالی است که‌هاشمیان با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس هم مواجه شده و با حبیب کاشانی نیز ملاقات کرده است.

محرومیت ۵ جلسه‌ای جاسم کرار

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جاسم کرار مهاجم عراقی تیم تراکتورسازی تبریز را به دلیل حرکات غیرورزشی و رفتار ناشایست به ۵ جلسه محرومیت وپرداخت ۱۰میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

تیم ملی ایران مقابل قطر متوقف شد

تیم ملی فوتبال کشورمان سه شنبه شب در دیداری دوستانه به مصاف با تیم ملی قطر رفت. این بازی تدارکاتی که در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه برگزار شد با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

منچستریونایتد خواهان به خدمت گرفتن بوفون شد

تیم فوتبال منچستریونایتد علاقه‌مندی خود را برای به خدمت گرفتن جی جی بوفون اعلام کرد.

بازیکنان، کاپیتان پرسپولیس را انتخاب می‌کنند

باشگاه پرسپولیس انتخاب کاپیتان تیمش را به سرخپوشان محول کرده تا فرد منتخب در نیم فصل دوم با کادرفنی و بازیکنان هماهنگ باشد.

داور ‌ایرانی در لیست فوتبال جام باشگاه‌های آسیا

حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان کمک داورانی هستند که درفهرست اصلی کنفدراسیون قرار دارند و علیرضا فغانی به همراه محسن ترکی داورانی هستند که AFC درفهرست ذخیره‌های خود در مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا قرار داده است.

حضور سامره در پاس قطعی شد

محمود یاوری سرمربی پاس همدان از جذب علی سامره بازیکن اسبق تیم ملی خبر داد.