روزانه
بیشترین درصد افزایش
تهران شیمی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که داروسازی جابرابن‌حیان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «دجابر» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۱۲۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۱۸۹میلیارد است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فنرسازی خاور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کابل البرز در رده هفتم این گروه ایستاد. «بالبر» با سرمایه‌ای معادل ۱۱۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. پارس خودرو در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه دو هزار میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 148ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. مپنا در رده هفتم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه‌ای معادل 7هزار و 950میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 518ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا روزگذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دهم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و 500میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ16ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. ماشین‌سازی اراک در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر540میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ40ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «سدور» با سرمایه‌ای برابر80 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی89 رقم دو هزار و105 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
تهران شیمی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. نگین طبس دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کطبس» مبلغ ۸۴۹ ریال و سرمایه آن معادل ۳۰میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم فنرسازی خاور به دست آورد. گازلوله در جایگاه دوم ایستاد. «پلوله» زیان هر سهم خود را با سرمایه ۲۲۵میلیارد ریال،۷۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۶۶۴ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته زامیاد به خود اختصاص داد. مس ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۶۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه چهارم شد. سرمایه «خبهمن» برابر سه هزار و ۵۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته نیروی زنگان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر۹۵میلیارد و ۲۴۳میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه۱۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه درحالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پارس الکتریک در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «لپارس» سود هر سهم خود را مبلغ104ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل300میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فنرسازی خاور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. بسته بندی پارس در رده دوم این گروه ایستاد. «چبسپا» با سرمایه‌ای معادل30میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 918ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بیمه پارسیان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه 45هزارو873میلیاردو655 میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل425ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد.بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه سه هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر645ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» معادل 11هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل437 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در ماه گذشته ایران تایر به دست آورد. آلومراد با سرمایه‌ای برابر 25میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ9 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر23میلیارد و 622میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 42ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس