شماره روزنامه ۶۰۵۰
|

آرشیو اخبار : پربازدیدهای این شماره

  • مجسمه قدی مریلین مونرو، بازیگر سرشناس سینمای آمریکا از بلوار هالیوود به سرقت رفت. پلیس گفت این سرقت حدود ساعت ۳ صبح شنبه در محدوده بلوار هالیوود و شمال لابریا به وقوع پیوسته است. این مجسمه از آلاچیق «چهار بانوی هالیوود» به سرقت رفته است.
  • بزرگ‌ترین نقاشی دیواری (گرافیتی) اروپا که به اندازه ۴ زمین فوتبال وسعت دارد، در پاریس رونمایی شد.
  • سریال «سربداران» به کارگردانی محمدعلی نجفی از فردا جمعه روی آنتن شبکه چهار می‌رود.
  • پخش جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار در ایام تابستان از اول تیر ماه آغاز و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت و مخاطبان این شبکه در تابستان ۹۸ می‌توانند به تماشای آثار برگزیده از دیدگاه منتقدان و اهالی سینما بنشینند.
  • فوتبال ایران همچنان منتظر تحقق بزرگ‌ترین اتفاق پیرامون خود است تا با شکسته شدن یک طلسم چند ساله، برگ جدیدی دراین ورزش ورق بخورد. خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در دولت‌های زیادی وعده داده شد اما هرگز جامه عمل نپوشید. در شرایطی که اوضاع مالی فوتبال ایران بسیار نامساعد است این اتفاق می‌تواند بهترین راه‌حل برای باشگاه‌ها و حتی دولت باشد.
  • اتفاقات پرسپولیس همچنان مهم‌ترین سوژه خبری فوتبال ایران است. بعد از مدت‌ها حرف‌وحدیث و گمانه‌زنی، سرانجام دیروز باشگاه الاهلی عربستان به‌طور رسمی خبر حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت این تیم را اعلام کرد. به این ترتیب جدایی مربی موفق کروات از جمع سرخپوشان قطعی شد و به همین مناسبت او یک پیام خداحافظی برای هواداران ارسال کرد.
  • هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ از فردا به میزبانی ایران در شهر اردبیل برگزار خواهد شد و تیم‌ملی ایران در این هفته به مصاف تیم‌های فرانسه، استرالیا و پرتغال خواهد رفت. براین اساس بازی اول تیم‌ملی کشورمان جمعه با پرتغال و از ساعت ۱۸:۳۰ برگزارخواهد شد. این درحالی است که تیم‌ملی درهفته‌های قبل بسیار درخشان ظاهر شده و درصدر جدول این مسابقات قرارگرفته است. خبر بد برای تیم‌ملی ایران غیبت محمد موسوی ستاره این تیم است. او در مورد شرایط خود گفته درحال فیزیوتراپی است و قطعا دو بازی اول هفته چهارم را از دست خواهد داد.
  • در شرایطی که اوضاع مالی فوتبال ایران بسیار بحرانی است و حق‌پخش نیز از سوی صداوسیما پرداخت نمی‌شود، حالا یک نماینده مجلس مطلب مثبت و امیدوار‌کننده‌ای در این خصوص مطرح کرده است. فولادگر رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس در این خصوص گفت: «صداوسیما ملزم به اجرای قانون است و امیدواریم با پیگیری‌های مجلس، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما این بند مهم قانونی برای فوتبال و ورزش کشور به‌زودی اجرا شود و بیش از این به تاخیر نیفتد.»
  • احمد سعادتمند، رئیس مستعفی هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت که شرایط حاکم بر این تیم باعث استعفایش شده است. او گفت: «استعفایم هیچ ربطی به دو شغله بودن ندارد. اصلا دوشغله نیستم که بخواهم استعفا بدهم. یکسری اعتقاداتی دارم که روی آن هستم؛ اما شرایط استقلال باعث شد که استعفا بدهم.»
  • بازیکنان جدید استقلال دیروز در تست‌های پزشکی شرکت کردند. محمد بلبلی، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی و میلاد باقری چهار بازیکنی هستند که برای پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی به ایفمارک رفتند. این مساله نشان می‌دهد این چهار بازیکن با استقلال قرارداد امضا کرده‌اند و باشگاه فعلا نام آنها را رسانه‌ای نکرده است.