شماره روزنامه ۶۰۴۲
|

آرشیو اخبار : پربازدیدهای این شماره

  • مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس اعلام کرد که از کیکه ستین، سرمربی بارسلونا به‌خاطر اظهارات اخیرش در رابطه با انتقال آرتور و میرالم پیانیچ عصبانی است. سرمربی یوونتوس گفت: «آرتور بازیکن بارسلونا است و به‌نظرم زشت است که من درباره‌اش صحبت کنم. دوست ندارم ستین درباره پیانیچ صحبت کند. من هرگز در مورد بازیکن باشگاه دیگری حرف نمی‌زنم. اعتماد کاملی به پیانیچ دارم و اگر قرار باشد یوونتوس را ترک کند به‌دلایل تاکتیکی نیست.»
  • همه نگاه‌های تیم‌های بزرگ قاره اروپا به‌خصوص رئال‌مادرید به مهاجم جوان دورتموند است اما این بازیکن اعلام کرده قصد ندارد به تیم دیگری ملحق شود. ارلینگ‌هالند گفت: «به آینده خیلی فکر نمی‌کنم. درحال زندگی می‌کنم و این روش را بهترین می‌دانم، به همین خاطر در زمستان به دورتموند پیوستم. این تیم یکی از بهترین‌های جهان است و با من قراردادی طولانی‌مدت امضا کرد (تا ژوئن ۲۰۲۴). به همین خاطر هرگز به جدایی از دورتموند فکر نمی‌کنم.»
  • تیم‌ملی فوتبال امارات بعد از جدایی ایوان یووانوویچ سرمربی صرب این تیم، دوازده گزینه را برای جانشینی او درنظر داشت اما به‌نظر می‌رسد این پست به یک کلمبیایی خواهد رسید. گزارش‌ها نشان می‌دهند که فدراسیون فوتبال امارات با خورخه لوئیس پینتو به توافق نهایی رسیده است. روزنامه امارات‌الیوم دراین رابطه گزارشی را منتشر کرد و مدعی شد فدراسیون فوتبال امارات و پینتو برای امضای قراردادی دوساله به توافق رسیدند. بر این اساس پینتو هدایت تیم‌ملی امارات را در مقدماتی جام‌جهانی 2022 و مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا 2023 به عهده خواهد داشت.
  • تعداد افراد مبتلا و فوتی‌های ویروس کرونا مرتبط به میزبان جام‌جهانی افشا شد. خبرگزاری فرانسه به نقل از منبع خبری نزدیک به کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام‌جهانی 2022 اعلام کرد تاکنون بیش از یک‌هزار نفر از کارگران و کارمندان پروژه‌های این رقابت‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. این منبع خبری گفت: «درمیان افراد استخدام‌شده برای آماده‌سازی مرتبط با جام‌جهانی 2022 تاکنون هزار و 102 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. همچنین مرگ یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا تایید شده است. این مهندس 51 ساله بدون هیچ بیماری زمینه‌ای جانش را از دست داد.»
  • دو ستاره خارجی بایرن‌مونیخ در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد، فروخته خواهند شد. سیاست بایرن‌مونیخ برای فصل بعد در مورد داوید آلابا و تیاگو آلکانترا، ‌حفظ این دو چهره قدیمی است. این دو لژیونر اتریشی و اسپانیایی با بایرن تا تابستان 2021 قرارداد دارند اما تا این لحظه اتفاقی درمسیر امضای قرارداد جدید آنها رخ نداده است. علت این موضوع، کوتاهی باشگاه در مذاکره با دو بازیکن نبوده بلکه شرایطی را که پیشنهاد کرده، مورد پذیرش واقع نشده است. طبق نوشته کیکر، در صورتی که بایرنی‌ها یک‌بار دیگر پیشنهاد تمدید قرارداد دهند و این دو ستاره‌ از پذیرش آن سرباز زنند، بایرن آنگاه مسیر فروش این دو را در پیش خواهد گرفت.
  • هافبک اسپانیایی چلسی با باشگاه رم به توافق نهایی رسید. شبکه اسکای‌اسپورت ایتالیا خبرداد پدرو رودریگس با سران باشگاه رم به توافق نهایی رسید و درپایان فصل به جالوروسی ملحق می‌شود. پدرو به‌عنوان بازیکن آزاد به جمع گرگ‌ها ملحق می‌شود. طبق گزارش‌ها،‌هافبک سابق بارسلونا قراردادی 2 ساله با ارزش 5/ 3‌میلیون یورو با باشگاه ایتالیایی امضا می‌کند. پدرو در مدت 5 سال برای تیم لندنی 135 بازی انجام داد و 29 گل به‌ثمر رساند.