شماره روزنامه ۶۰۴۶
|

آرشیو اخبار : %D9%BE%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%DB%8C%D9%86 %D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87

  • حمایت از بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی، کمک به حفظ اشتغال پایدار و تامین مالی صنایع بزرگ و مادر در کنار توجه به رسالت‌های اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته از جمله اهداف و برنامه‌های بانک صادرات ایران در استان اصفهان طی سال ٩٦ بوده است.
  • وزیر تجارت و صنایع عمان، دستور حل مشکلات و چالش‌های مرتبط با بازرگانان ایرانی را صادر کرد. سفارت ایران در مسقط روز گذشته اعلام کرد: «علی بن مسعود السنیدی» وزیر تجارت و صنایع عمان در دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدرضا نوری‌شاهرودی» سفیر ایران با وی، دستور داد مشکلات موجود بازرگانان ایرانی در عمان حل شود. به گزارش این سفارتخانه، در این دیدار که با هدف تقویت و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی دو کشور انجام شد، درخصوص مسائل مرتبط با هفدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور هم بحث و تبادل‌نظر شد.
  • معاون اول رئیس‌جمهور از تمرکز دولت برای زدودن چهره خشن فقر از جامعه خبر داد و گفت: دولت در تلاش است برای افزایش رفاه عمومی جامعه، اقتصاد کشور را بزرگ کند.
  • طرح فولاد مادکوش با تسهیلات ارزی 130 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن از محل منابع صندوق توسعه ملی در شهرستان بندرعباس در حال اجرا است.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، با بهره‌برداری از طرح یاد شده که مراحل پایانی نصب ماشین‌آلات و تجهیزات را سپری می‌کند، امکان تولید سالانه 5/ 2 میلیون تن مواد اولیه زنجیره تولید فولاد (گندله) و اشتغال مستقیم 360 نفر فراهم می‌شود.براساس این گزارش، برای 25 طرح فولادی که ازسوی بانک صنعت و معدن تامین مالی شده جمعا 3میلیارد و 200 میلیون یورو اختصاص یافته است و با بهره‌برداری کامل از آنها برای 9 هزار و 900 نفر شغل ایجاد می‌شود.
  • گروه بنگاه‌ها: در مراسمی با حضور رئیس هیات‌مدیره بانک دی، عملیات ساخت بزرگ‌ترین مجتمع تجاری، فرهنگی، تفریحی در شهر رشت آغاز شد.
  • جلسه هیات عامل موسسه اعتباری کوثر عصر روز یکشنبه گذشته به ریاست جواد فهیمی‌پور برگزار شد.به گزارش روابط عمومی موسسه کوثر، جواد فهیمی‌پور عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل، با اشاره به استعفای مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت: بر خلاف میل و علاقه باطنی اعضای هیات‌مدیره و به‌منظور حفظ منافع موسسه و رعایت حقوق سهامداران، با استعفای عیسی رضایی از مدیریت عاملی موسسه موافقت شد.فهیمی‌پور تصریح کرد: رضایی همچنان عضویت و نایب رئیسی هیات‌مدیره موسسه اعتباری کوثر را بر عهده دارد.وی افزود: تا انتخاب مدیرعامل جدید از سوی هیات‌مدیره؛ تمامی امور، وظایف محوله و کاری کارکنان طبق روال گذشته و براساس سلسله مراتب سازمانی و دستورالعمل‌های صادره ادامه خواهد یافت.
  • شعبه سمنان بیمه حکمت صبا با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این بیمه و مسوولان لشکری و کشوری افتتاح شد.به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت صبا، مختار رحیمی‌مدیر امور شعب بیمه حکمت، در مراسم افتتاح این شعبه با بیان اینکه بیمه در همه بخش‌های زندگی یاری رسان خانواده‌های ایرانی است، گفت: استفاده صحیح از بیمه، پیامدهای نامطلوب اقتصادی را به حداقل رسانده و موجب استحکام بنیادهای اقتصادی می‌شود.در ادامه محمود سبزی معاون تحقیق و توسعه بازار بیمه حکمت صبا، ضمن ارائه آماری از صنعت بیمه کشور گفت: با توجه به جمعیت 80 میلیونی کشور، صنعت بیمه نتوانسته سرویس خاصی را برای مردم تعریف و عملیاتی کند. وی افزود: با توجه به میانگین کل ضریب نفوذ بیمه در کشور، سهم سمنان از این میانگین پایین‌تر است و شرکت بیمه حکمت می‌تواند با ارائه خدمات…
  • بانک رفاه کارگران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌دلیل به‌روزرسانی سیستم‌های نرم‌افزاری، اختلالاتی در مراودات بانکی برخی مشتریان بانک رفاه کارگران در 30 اردیبهشت (یکشنبه گذشته) ایجاد شد.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در بخشی از این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از مشتریان آمده است: به اطلاع می‌رساند از همان ساعات اولیه اقدامات لازم صورت پذیرفته و مشکلات ایجاد شده مرتفع شد.
  • بانک مسکن از تمدید زمان مشخص شده برای اعطای تسهیلات فروش اقساطی تدریجی آپارتمان‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در سال ۹۷ خبر داد.