شماره روزنامه ۶۰۳۶
|

آرشیو اخبار : %D9%BE%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%DB%8C%D9%86 %D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87

  • بعد از آنکه پرسپولیس پیشنهاد ۵۰۰ هزار یورویی یک باشگاه بلژیکی را برای جذب علی علیپور رد کرد، اکنون جدی‌ترین پیشنهاد برای این بازیکن از طرف آ‌اک آتن یونان است که حاضر است ۷۰۰ هزار یورو برای این بازیکن بپردازد. ولی پرسپولیس خواهان یک میلیون یورو برای این انتقال است و همین اختلاف ۳۰۰ هزار یورویی بین دو طرف مشکل‌ساز شده است.
  • سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال کشورمان خواستار اضافه شدن یک دستیار ایرانی دیگر به کادرخود شده است. ویلموتس که درکنارخود از وجود وحید ‌هاشمیان استفاده می‌کند، یک دستیار ایرانی دیگر از فدراسیون درخواست کرده است.
  • با اعلام عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال آندره‌آ استراماچونی به‌عنوان سرمربی فصل بعد این تیم انتخاب شده است. خلیل‌زاده گفت: «در جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال حضور استراماچونی تصویب شد و ایشان از نظر ما سرمربی فصل بعد استقلال هستند. ایشان کلیه شرایط را پذیرفته‌اند و منتظر هستیم تا پیش‌قرارداد را برای ما بفرستد تا مراحل نهایی عقد قرارداد او را انجام بدهیم.»
  • رئیس سازمان لیگ فوتسال کشورمان از رایزنی‌ها برای پخش مستقیم برخی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشورمان صحبت کرد. محمدحسن‌ انصاری‌فرد گفت: «دنبال جذب اسپانسرها هستیم تا بتوانیم به باشگاه‌ها کمک کنیم. هماهنگی‌ها برای پخش مستقیم لیگ برتر فوتسال درشبکه سه صورت گرفته است تا هر هفته یک بازی مهم به‌صورت زنده پخش و شرایط برای جذب اسپانسرها و توجه بیشتر به فوتسال مهیا شود.»
  • تیم‌ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن به برتری 3 بر صفر دست یافت تا پنجمین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را ثبت کنند. تیم‌ملی کشورمان دراین بازی با نتایج 25بر25، 22بر21 و 25بر19 به پیروزی رسید تا با دست پر ژاپن را ترک کند. حالا شاگردان کولاکوویچ با 16 امتیاز از 5 پیروزی و یک شکست مقابل برزیل، توکیو را به مقصد ارومیه ترک خواهند کرد. تیم‌ملی والیبال ایران درهفته سوم لیگ ملت‌های 2019 از 24 تا 26 خرداد 1398 به میزبانی ارومیه با تیم‌‌های کانادا، لهستان و روسیه روبه‌رو می‌شود.
  • تیم‌ملی فوتبال فرانسه در یکی از دیدارهای خود در انتخابی یورو ۲۰۲۰ برابر ترکیه با دو گل شکست خورد. دیدیه دشان، سرمربی تیم‌ملی فوتبال فرانسه معتقد است شاگردانش درس خوبی از شکست مقابل ترکیه گرفتند. او گفت: «وقتی چنین عملکرد تیمی‌ای داریم، چیز مثبتی وجود ندارد. ما نتوانستیم بازی مدنظرمان را ارائه دهیم. اگر ما بدون عزم راسخ بازی کنیم، حتی اگر قهرمان جهان باشیم چنین اتفاقی می‌افتد. ما در این بازی سیلی خوبی خوردیم و قطعا این دیدار را آنالیز خواهیم کرد.»
  • تیم‌ملی فوتبال ایتالیا در رقابت‌های مقدماتی یورو موفق شد در دیداری خارج از خانه یونان را با 3 گل شکست دهد و بردی دیگر را در این مسابقات به‌دست آورد. لورنزو اینسینیه، مهاجم تیم‌ملی ایتالیا که یک گل در این بازی به‌ثمر رساند، گفت: «من نیاز به گلزنی داشتم چون زدن گل با لباس تیم‌ملی ایتالیا امری فوق‌العاده است. ما در این بازی نیاز به 3 امتیاز داشتیم. به نظرم پیروزی مقابل یونان گام بزرگی رو به جلو برای ما بود.»
  • آینده آنتوان گریزمان پس از خداحافظی او با اتلتیکومادرید در‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما خود او نگران این موضوع نیست و می‌گوید که می‌داند فصل آینده کجا خواهد بود. گفته می‌شود بارسلونا مقصد بعدی گریزمان است اما هنوز هیچ خبر قطعی در این خصوص منتشر نشده است. گریزمان گفت: «من همین حالا می‌دانم که فصل آینده کجا بازی خواهم کرد. اما نمی‌توانم نام باشگاه آینده خود را فاش کنم.»
  • رئال‌مادرید از جذب ستاره فرانسوی منچستر یونایتد منصرف شد. نشریه سان انگلیس خبرداد که پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد یکی از اولویت‌های اصلی زیدان برای تجدید قوای رئال بود اما به نظر می‌رسد او دیگر از برنامه‌های رئال خارج شده است. باشگاه منچستر یونایتد به هیچ‌وجه راضی به فروش ستاره فرانسوی‌اش نیست به همین خاطر رئالی‌ها نیز از جذب او ناامید شدند و به‌دنبال گزینه‌های دیگری هستند.
  • منابع خبری ایتالیا از آمادگی سنگربان سابق تیم‌ملی این کشور برای بازگشت به اولین تیم دوران بازیگری‌اش خبر داده‌اند. جان‌لوئیجی بوفون مذاکراتی را برای بازگشت به تیم پارما، اولین تیم دوران بازیگری‌اش آغاز کرده است. این درحالی است که گفته می‌شد ممکن است او به بارسلونا ملحق شود.