شماره روزنامه ۶۰۴۲
|

آرشیو اخبار : پربازدیدهای این شماره

  • مجمع عمومی عادی سالانه ذوب‌آهن اصفهان با حضور سهامداران، نمایندگان صاحبان سهام، اعضای هیات مدیره و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، در سالن همایش های بین‌المللی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
  • لیلا نوری
    با اعتبار یک میلیارد ریال عملیات تجهیز و جمع‌آوری 3 حلقه چاه در نسیم‌شهر به اتمام و این طرح به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت آب‌و‌فاضلاب جنوب‌غربی استان تهران، مدیر امور آبفای نسیم‌شهر با اعلام این خبر اظهار کرد: تامین و توزیع بخشی از آب آشامیدنی مشترکان در نسیم‌شهر و شهرک‌های اطراف به‌صورت پمپاژ مستقیم بود که علاوه بر افت کیفی در مواردی باعث ایجاد حادثه یا قطعی برق نیز می‌شد. از این رو به‌منظور ساماندهی خطوط و شبکه‌ها و تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و مشترکان از طریق شهر، طی تیر سال‌جاری عملیات جمع‌آوری و انتقال 3 حلقه چاه در منطقه سعیدآباد نسیم‌شهر در منطقه شمس‌آباد انجام شد.
  • مهرداد نوری
    عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی به سه روستای کیاده، نوده و غریب مزرعه شهرستان آبیک مراحل نهایی خود را طی می کند. اسماعیل مفرد‌بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: طرح گازرسانی به این روستاها شامل 10 کیلومتر شبکه‌گذاری است که با بهره‌مندی این روستاها از گاز طبیعی 100خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
  • تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه متالورژی، فولاد، ریخته‌گری و تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته به این صنعت، 16 تا 19 مرداد، نوین‌ترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند. به گزارش روابط عمومی دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد، بیش از 120 شرکت داخلی و خارجی و نمایندگی‌های خارجی حضور دارند. محمود بندرچی، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ کشور همچون فولاد مبارکه اصفهان با شرکت‌ها و پیمانکاران تابعه و همچنین ذوب‌آهن اصفهان با شرکت‌ها و پیمانکاران تابعه حضور دارند. وی افزود: در کنار شرکت‌های ایرانی، شرکت‌های خارجی شامل ترکیه، هند، چین به‌صورت مستقیم و…
  • مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس آغاز به کار احداث بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی از سوی این شرکت را اقدامی به منظور عمل به مسوولیت‌های اجتماعی صنایع قلمداد کرد و افزود: خوشحالیم که خبر این اقدام کام مردم هرمزگان را شیرین کرد.
  • محمد صداقت
    کارشناس مسوول قنوات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از مرمت و بازسازی 208 رشته قنات با اعتبار 5/ 9 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی خبر داد.