شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : خبر

  • لیدا کاوه، دختر ورزشکاری که هفته گذشته خبر گم شدن او در بسیاری از صفحات مجازی منتشر شده بود، شنبه شب پیدا شد. سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت گفت: هفته گذشته و در پی اعلام مفقودی زنی به نام لیدا کاوه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.وی افزود: تیم‌های ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه سرانجام شب گذشته این زن در‌حالی‌که شرایط روحی مناسبی هم نداشت در محدوده شهرک غرب یعنی همان منطقه‌ای که مفقودی‌اش اعلام شده بود پیدا شد.رحیمی ادامه داد: با توجه به شرایط روحی که این زن داشت وی به بیمارستان منتقل شد که با معاینات انجام شده اعلام کردند مشکلی در این زمینه وجود ندارد.رئیس پلیس پایتخت افزود: در حال حاضر نیز این زن در پلیس آگاهی است تا بررسی‌ها و تحقیقات بیشتر…
  • اجرای حکم یک‌سال زندان فیض‌الله عرب‌سرخی به تاخیر افتاد. ساجده عرب ‌سرخی در گفت‌وگو با «ایلنا» درباره اجرایی شدن حکم پدرش مبنی‌بر یک‌سال زندان گفت: برای اجرای حکم به زندان اوین رفتیم که پس از گفت‌وگوی مامور اجرای احکام با دادستانی ایشان گفتند که فعلا نیازی به اجرای حکم نیست. همچنین به گزارش «ایسنا» به گفته یکی از اعضای خانواده این فعال سیاسی این محکومیت یک ساله به فعالیت‌های عرب سرخی در جریان انتخابات 88 ارتباطی نداشته و به جلسات تفسیر قرآنی بازمی‌گردد که اخیرا در منزل وی، برگزار می‌شد. فیض الله عرب سرخی روز گذشته برای اجرای حکم به زندان اوین مراجعه کرده بود.
  • علیرضا افشاری‌فر، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس اعلام کرد: در کنکور سال ۹۸ دو نوع دفترچه سوال برحسب نظام آموزشی جدید یا نظام قدیم خواهیم داشت؛ داوطلبان باید دقت کنند در کارت داوطلبی‌شان نظام آموزشی جدید یا قدیم را قید کرده باشند.