شماره روزنامه ۶۰۳۳
|

آرشیو اخبار : %D8%AE%D8%A8%D8%B1

  • انتخاب نوشت:مسعود زریبافان رئیس پیشین بنیاد شهید معتقد است که هیچ تخلفی در دوره مدیریت وی در این بنیاد رخ نداده و هرچه بوده مربوط به گذشته است. او در گفت‌وگو با انتخاب، همچنین گفت: اگر به اندازه یک حبه قند زریبافان در بنیاد استفاده کرده رو کنند. وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار کرد: من معتقدم آقای احمدی‌نژاد رای بالایی دارد. متاسفانه یا خوشبختانه فعالیت‌ها و ضعف دولت فعلی به سبد آقای احمدی‌نژاد هم می‌ریزد. ناتوانی‌های این دولت دارد افزایش می‌یابد. آرای آقای احمدی‌نژاد اشکال کار دولت فعلی است که رقیب خودش را تقویت می‌کند.

  • ایسنا نوشت: حسین جابری انصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس نوشته‌ای یاد و خاطره «حبیب» خواننده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی پاپ را گرامی داشت. جابری انصاری نوشته است: به یاد او که صبحگان، حصار شب بشکست و در ماه مهمانی خدا، مهمان خدا شد. خداوند از خطاهای او و همه ما بگذرد. حبیب محبیان معروف به «حبیب» در سال‌های اخیر پس از سال‌ها به کشور بازگشت و در رامسر زندگی می‌کرد. وی صبح ٢١ خردادماه بر اثر ایست قلبی درگذشت.

    حضور احمدی‌نژاد در مراسم تشییع حبیب

    در همین حال سایت الف از حضور محمود احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر حبیب خواننده معروف کشور خبرداد.

  • ایرنا نوشت: جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پرتاب زباله از داخل خودرو به بیرون و سطح معابر ممنوع است و برابر قانون جریمه 300 هزار ریالی را برای راننده متخلف در پی خواهد داشت. سرهنگ حسن عابدی افزود: طبق قانون پرتاب انواع زباله، ریختن ضایعات، اشیا و انداختن آب دهان از داخل خودرو به بیرون و سطح معابر ممنوع است.

    .