شماره روزنامه ۶۰۱۵
|

آرشیو اخبار : خبر

  • علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نحوه بیان انتقاد وی از رئیس‌جمهور به دلیل عدم‌حضور در جلسه صبح چهارشنبه مجلس نوشت: «‏آنقدر درونمایه‌ خود را به رخ کشیدید تا آن نهیب تاریخی نصیبتان شد؛ حالا هم با وجود دستور صریح و چندباره‌ رهبری، پایبندی به تصمیمات تخصصی ستاد ملی را به استهزا می‌گیرید و باب توهین تازه‌ای را می‌گشایید. ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شد.» روز چهارشنبه احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در بخش‌هایی از نطق میان‌دستور خود با انتقاد از عدم‌حضور رئیس‌جمهوری برای ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: انتظار این بود که رئیس‌جمهوری در مجلس حضور پیدا…
  • دفتر رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به‌دنبال انتشار برخی شایعات درباره درگذشت وی، اعلام کرد حال آیت‌الله مصباح یزدی نسبت به ‌روز گذشته بهتر شده است. آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی از روز یازدهم آذرماه در منزل خود به دلیل شدت‌یافتن بیماری گوارشی بستری شده است.
  • رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از افزایش حقوق سربازان برابر بودجه ۱۴۰۰ خبر داد. امیر غلامرضا رحیمی‌پور با بیان اینکه ستادکل نیروهای مسلح از طریق رایزنی و پیگیری از سازمان برنامه و بودجه، موفق به افزایش حقوق سربازان در بودجه سال آینده شد، گفت: بر این اساس حقوق سربازان وظیفه از ابتدای سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا خواهد کرد و از رقم میانگین ۴۸۰ هزار تومان به میانگین یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومانی خواهد رسید.
  • علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: نتایج مطالعات نشان می‌دهد که بالاترین سطح بیماری‌های واگیر و غیر‌واگیر در مناطقی است که وضعیت اقتصادی در آنجا ضعیف‌تر است.