شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : خبر

  • اولین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت عظیم خودرو دیروز به‌صورت علنی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد.
  • ابتلای وزیر صمت به کرونا تایید شد. مشاور وزیر صنعت‌، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت که به علت ابتلا به ویروس کرونا و عوارض ناشی از شیمیایی در بیمارستان بستری بود از بیمارستان ترخیص شده و در حال گذراندن دوره نقاهت در منزل است.
  • وکیل مدافع محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل عمد میترا استاد همسر دومش در زندان به سر می‌برد، گفت: دادگاه فعلا با درخواست موکل مبنی بر قبولی وثیقه تودیع شده، موافقت نکرده است. حمیدرضا گودرزی در پاسخ به سوالی درباره نامه اخیر وی به سرپرست مجتمع دادگاه‌های کیفری یک استان تهران و رئیس شعبه نهم دادگاه مبنی بر پذیرش وثیقه معرفی شده اظهار کرد: بیش از 9 روز از این تقاضا گذشته و فعلاً دادگاه با درخواست ما موافقت نکرده است. او افزود: با توجه به اینکه هنوز برای موکلم حکم قطعی صادر نشده، قانونا نمی‌تواند از مرخصی استفاده کند اما بیش از هشت ماه است که در این پرونده قرار وثیقه صادر شده و وثیقه نیز معرفی و ملک بازداشت شده اما مورد پذیرش دادگاه قرار نمی‌گیرد.