شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : %D8%AE%D8%A8%D8%B1

  • محمد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت واحدهای مرغ گوشتی در برابر شیوع آنفلوآنزای پرندگان خاطرنشان کرد: این بیماری به واحدهای مرغ گوشتی آسیبی نرسانده، ‌اما واحدهای مرغ مادر گوشتی که به نوعی تخم‌گذار هستند و تخم‌مرغ نطفه‌دار برای تبدیل به جوجه یکروزه تولید می‌کنند، آسیب دیده‌اند که همین امر سبب شده قیمت جوجه یک‌روزه در بازار افزایش یابد.
  • مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ پنج‌شنبه ۲۱ دی، با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهوری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و جمعی از مسوولان و مردم در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
  • مجید تخت‌روانچی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری خواستار روشن شدن ریشه اتفاقات اخیر در کشور شد و گفت: دولت اراده کرده تا برخوردش با مردم شفاف باشد و مردم بتوانند بر ‌کار دولت نظارت داشته باشند. به گزارش «ایرنا» او گفت: تحولات اخیر با طرح مطالبات بخش‌هایی از جامعه شروع شد ولی با اتفاقاتی، تبدیل شد به سوء‌استفاده‌هایی که متاسفانه عده‌ای شروع به تخریب کردند و شعارهای ساختار‌شکنانه دادند که مردم نیز بلافاصله و هوشیارانه صف خود را از آشوبگران جدا کردند.
  • یکی از اعضای دفتر آیت‌الله هاشمی ‌شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بازگشت او به ایران را تایید کرد. حدود سه هفته پیش سیدعلا هاشمی‌شاهرودی، فرزند آیت‌الله سید‌محمود هاشمی شاهرودی با اشاره به تعطیلی دروس آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی برای تکمیل دوره درمانی گفته بود آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی برای تکمیل دوره درمانی سفری به خارج از کشور کردند و به‌زودی باز می‌گردند.
  • غلامحسین اسماعیلی، رئیس‌کل دادگستری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده نازنین زاغری گفت: نازنین زاغری در حال حاضر در حال سپری کردن محکومیتی است که دادگاه برایش تعیین کرده و صحبتی برای آزادی نشده است. رئیس دادگستری استان تهران افزود: این فرد غیر از محکومیتی که هم‌اکنون در حال گذراندن آن است، یک پرونده اتهامی دیگر هم دارد که به دادگاه ارسال شده و در فرآیند دادرسی دادگاه است.
  • هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور دیروز با برگزاری پنج بازی به اتمام رسید. در یکی از این بازی‌ها پرسپولیس موفق شد در مشهد با نتیجه یک بر صفر و با گل علی علیپور در دقیقه 90 سیاه‌جامگان را شکست داده تا با 44 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد. سیاه‌جامگان نیز با 13 امتیاز در قعرجدول رده‌بندی قرار گرفت.