شماره روزنامه ۶۰۱۵
|

آرشیو اخبار : ورزش

  • ایسنا:سعید دقیقی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر تیم فوتبال پیکان انتخاب و معرفی شد. دقیقی ملی‌پوش و بازیکن سابق باشگاه پیکان است که سابقه فعالیت در فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور رئیس سابق این فدراسیون و مسوول پروژه‌های عمرانی را دارد و اکنون به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه پیکان انتخاب و معرفی شد.
  • باشگاه تراکتور در واکنش به اعتراض هوادارانش کلیه فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق در آورد‌ و اعلام کرد که اداره امور باشگاه در حال حاضر به عهده هیات فوتبال استان است. این اتفاق در حالی رخ داد که جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی یکی از منتقدان همیشگی محمدرضا زنوزی به شمار می‌رفت و موقع تحویل باشگاه تراکتور به او نیز اعلام کرد که از نظرش این واگذاری اشکال دارد. رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی دیروز در گفت‌وگو با «ایلنا» گفته در حال حاضر هیچ کدام از بخش‌های خصوصی نمی‌تواند با این وضعیت مدیریت تیم را برعهده بگیر‌د؛ چراکه با توجه به اعلام باشگاه در حال حاضر بیش از 388 میلیارد تومان بدهی دارد و به جز‌ دولت و شرکت‌های دولتی کسی نمی‌تواند وارد این قضیه شود و با توجه به سیاست‌های خصوصی‌سازی…
  • روملو لوکاکو بازیکن باشگاه چلسی در تیم ملی کشورش بلژیک هم می‌درخشد. ستاره بلژیکی فصل گذشته به بهترین بازیکن سری‌ A لقب گرفت و باعث شد تا اینترمیلان پس از 10سال قهرمان اسکودتو شود. او که حالا با 115 میلیون یورو به چلسی آمده در اندیشه این است تا این تیم را بار دیگر قهرمان انگلیس و اروپا کند. او در پاسخ به اینکه آیا به رکورد بیشترین گل زده در مسابقات ملی می‌رسد، اظهار کرد که هیچ وقت نباید کریستیانو رونالدو را با او مقایسه کنند. او افزود کریستیانو برای من یکی از 3 بازیکن برتر تاریخ فوتبال است. من هیچ وقت قرار نیست که به جمع 3 بازیکن برسم ولی رونالدو در آنجاست. چیزی که او در فوتبال به دست آورده برای نسل من یک اتفاق خارق‌العاده است. مقایسه آمار با رونالدو به نظرم یک اتفاق بیهوده است و نباید انجامش داد.
  • ایسنا: ستاره جوان انگلیسی منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن ماه این باشگاه انتخاب شد. میسون گرینوود در 3 بازی توانست 3 گل به ثمر رساند و رکورد تاریخی «رابی فاولر» در سال 2003 را بشکند. او با گذشتن از «برونو فرناندز» و «پل پوگبا» به این افتخار رسید. میسون گرینوود اکنون در پست مهاجم مرکزی بیشتر در ترکیب منچستریونایتد بازی می‌کند و با آمدن رونالدو به نظر می‌رسد این بازیکن به پست وینگر راست منتقل شود.
  • دنیای اقتصاد: باشگاه یوونتوس از درگذشت برایان دودین بازیکن ۱۷ ساله این تیم خبر داد. این بازیکن که در سن ۱۲ سالگی به سرطان مبتلا شده بود، پس از یک دوره درمان طولانی توانست بر این بیماری غلبه کند و حتی سال ۲۰۱۹ هم به میادین برگشت. در زمان تشخیص بیماری دودین در سال ۲۰۱۵، پل پوگبا هافبک سابق یوونتوس گل خود در دربی را به بازیکن جوان باشگاه تقدیم کرد و تی‌شرتی را که روی آن نوشته شده بود «برایان من در کنارت هستم». پوگبا همچنین به بازیکن نوجوان یوونتوس به خاطر غلبه بر سرطان و بازگشت به میدان برای بازی با پیراهن یووه در تیم زیر ۱۵ ساله‌های این تیم تبریک گفت. دیروز باشگاه یوونتوس اعلام کرد که برایان دودین در اثر تشدید بیماری‌اش جان سپرده است.
  • بازی‌ عراق برابر ایران در انتخابی جام‌جهانی به میزبانی قطر، تحت تدابیر شدید کرونایی برگزار خواهد شد. بازیکنان تیم ملی فوتبال دیروز در سالن هتل محل اقامت خود زیر نظر کادر فنی تمرین کردند و دراگان اسکوچیچ هم بعد از پایان دوران قرنطینه و سفر پر دردسر به قطر در تمرین حضور داشت. بازی تیم ملی با عراق به میزبانی عراق اما در قطر برگزار خواهد شد و سایت عراقی معرض الکوره با منتشر کردن عکسی از ورزشگاه محل برگزاری بازی نوشت بازی در چنین شرایطی و تحت تدابیر شدید کرونایی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال عراق در دیدار نخست خود برابر کره‌جنوبی به تساوی بدون گل دست پیدا کرد این درحالی بود که ایران برابر سوریه با یک گل پیروز شد.