شماره روزنامه ۶۰۱۵
|

آرشیو اخبار : ورزش

  • الهلال عربستان به‌صورت رسمی زارافان لوچسکیو سرمربی رومانیایی‌اش را به‌دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد. میکالی مربی برزیلی تیم زیر 19‌ساله‌های الهلال به‌عنوان جانشین لوچسکیو انتخاب شده است. با این حال هواداران الهلال از این انتصاب رضایت ندارند و در اقدامی عجیب هشتگ «کلوپ درخواست الهلالی‌ها» را در فضای مجازی به‌راه انداختند. آنها به این وسیله از مسوولان باشگاه متمول ریاض درخواست کردند سرمربی لیورپول را به الهلال بیاورند.
  • چلسی‌دوشنبه‌شب در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس موفق شد 2 بر صفر نیوکاسل را شکست بدهد. با این برد تیم لندنی با 42 امتیاز تا رده چهارم جدول بالا آمد. چلسی که تا سه هفته پیش توسط فرانک لمپارد هدایت می‌شد، وضعیتی بحرانی داشت و در رده هشتم جدول لیگ برتر به‌سر می‌برد. با این حال توخل آلمانی بعد از جانشینی او و کسب پیروزی‌های پیاپی، فعلا تیم را چهار رده بالا آورده است.
  • هفته‌ها و بلکه ماه‌هاست که بحث تمدید قرارداد سرخیو راموس با باشگاه رئال‌مادرید مطرح می‌شود، اما همچنان خبری از امضای کاغذها نیست. هر روزی که می‌گذرد، منابع خبری بیشتری در اسپانیا از جدایی قطعی راموس خبر می‌دهند. کل ماجرا این است که باشگاه به راموس گفته قراردادش را یک‌ساله و بدون افزایش دستمزد تمدید کند، اما او زیر بار نمی‌رود؛ حالا یا از نظر مالی راضی به انجام این کار نیست و دنبال کسب درآمد در سال‌های پایانی فوتبالش است یا تمدید قرارداد به این شکل را در شأن خودش نمی‌بیند.