شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : ورزش

  • مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی با بازگشت به ایران خیال هواداران تیمش را راحت کرد. آنتونی استوکس که با 7 گل زده در لیگ برتر بهترین گلزن کنونی لیگ برتر محسوب می‌شود، بعد از تعطیلی مسابقات به کشورش برگشت تا چند روز استراحت کند و به ایران برگردد. استوکس با هماهنگی کادرفنی تراکتورسازی از ایران خارج شد، اما در زمان تعیین شده به تبریز برنگشت تا نگرانی‌هایی در این خصوص پیش بیاید. استوکس دیروز به تبریز رسید و در تمرینات تراکتور حاضر شد.
  • ملی‌پوش ایرانی تیم والیبال مونزای ایتالیا برای ورود به این کشور با مشکلاتی مواجه شده بود که حل شد. امیر غفور که هفته نخست سری A ایتالیا را از دست داده بود، گفت: «همه چیز در روز نخست عالی بود. همه افرادی که با آنها برخورد داشتم، مهربان بودند. من بازی نخست تیم مونزا را به‌صورت زنده دیدم. امکان این بود که بازی مقابل ورونا به ست پنجم کشیده شود، ولی 3بریک باختیم. انگیزه و انرژی زیادی دارم و آماده هستم تا نخستین بازی خود در لیگ ایتالیا را تجربه کنم. متاسفانه مدت زیادی برای گرفتن ویزا معطل شدم ولی حالا اینجا هستم.»
  • سیمون مارسینیاک، داور دیدار دوشنبه شب اسپانیا و انگلیس، علاوه بر تصمیمات جنجالی‌اش، به‌خاطر برخورد توپ در پایان بازی نیز مورد توجه فیلم‌برداران قرار داشت.
  • تیم‌ملی فوتبال اسپانیا دوشنبه شب در لیگ ملت‌های اروپا 3بر2 مغلوب انگلیس شد تا پس از سال‌ها در خانه خود تن به شکست دهد. سرمربی اسپانیا بدشانسی و بازی خوب حریف در نیمه نخست را دلیل شکست مقابل انگلیس عنوان کرد. لوئیس انریکه گفت: «درنیمه نخست تیم‌ حریف بارها از ما پیشی گرفت. گل نخست ما را کشت. اشتباه‌های فردی زیادی داشتیم. آنها بهتر بازی کردند. این موضوع نشان‌دهنده این است که گروه سختی داریم و برای صعود از گروه همه چیز به خودمان بستگی دارد. متاسفانه نتوانستیم در حضور هواداران‌مان پیروز شویم. تصور نمی‌کردیم این چنین به دردسر بیفتیم. حریف ما را تحت فشار قرارداد و ضدحملات زیادی داشت. نکته مثبت در نیمه دوم اتفاق افتاد. ما بهتر شدیم و فرصت‌هایی برای جبران نتیجه‌ داشتیم.»
  • منچستریونایتد فروش این باشگاه به ولیعهد عربستان را به دلیل مسائل سیاسی و حقوق بشری رد کرد. زمزمه‌هایی مبنی بر فروش باشگاه منچستریونایتد به محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان شنیده شده است. منابع باشگاه منچستریونایتد اعلام کردند خانواده گلیزر به هیچ‌وجه حاضر به فروش باشگاه نیستند و اعلام کرده‌اند باشگاه فروشی نیست و مذاکره‌ای درباره فروش نخواهند کرد. یکی از منابع نزدیک به باشگاه به انتقاد از زمان انتشار گزارش پرداخت: درحال‌حاضر رژیم سعودی با بحران درباره ناپدیدشدن و مرگ جمال خاشقجی و نیز کشتار مردم یمن روبه‌رو شده است که باعث شده انتقادهای زیادی به دولت عربستان وارد شود و به همین دلیل باشگاه هرگز به آنها واگذار نمی‌شود با این حال روزنامه سان انگلیس خبر داد که با پیشنهاد بن‌سلمان برای خرید باشگاه شیاطین سرخ، سهام این…
  • با جدایی رونالدو خط حمله رئال‌مادرید هم به مشکل خورده است. فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی سابق رئال به ستایش از مائورو ایکاردی پرداخت و او را بهترین گزینه برای جایگزینی کریستیانو رونالدو در رئال ‌معرفی کرد. کاپلو گفت: «من علاقه زیادی به بازی ایکاردی دارم. اگر سرمربی رئال‌مادرید بودم از باشگاه می‌خواستم که با ایکاردی قرارداد امضا کند. او متخصص زدن ضربات نهایی درمحوطه جریمه است همچنان که رونالدو هم در این کار تبحر داشت. ایکاردی بازیکنی است که چارچوب دروازه را خوب می‌شناسد.»
  • دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال آلمان نسبت به خواسته کاپیتان اسبق مانشافت واکنش نشان داد. چند ساعت بعد از آنکه لوتار ماتیوس خواستار استفاده از ترشتگن به جای مانوئل نویر شد، گلر پرسابقه مونیخی واکنش نشان داد. نویر گفت: «باید بگویم آماده هستم و مشکلی ندارم. حتی مشکل پایم هم کاملا برطرف شده و در سطحی خوب قرار دارم. فقط درچند وقت گذشته کمی بدشانس بودم.»
  • ژوزه مورینیو موضع‌گیری ‌هافبک فرانسوی منچستر یونایتد علیه او را زیر سر اطرافیان این بازیکن ملی‌پوش می‌داند. سرمربی منچستریونایتد به‌خاطر اختلافاتی که اخیرا با پل پوگبا داشته و تنشی که در تیم به‌وجود آمده است، این‌هافبک فرانسوی را مقصر نمی‌داند. به اعتقاد او، اطرافیان پوگبا او را برای ابراز نارضایتی از وضعیتش در تیم تحت تاثیر می‌گذارند و ترغیب می‌کنند. گویا یکی از کسانی که مورینیو به او برای تحت تاثیر قراردادن پوگبا مظنون شده، مدیر برنامه‌های این بازیکن یعنی مینو رایولا است که او را برای ترک شیاطین سرخ وسوسه می‌کند. مورینیو بعد از تماشای عملکرد تحسین‌برانگیز پوگبا در جام جهانی 2018 نسبت به بهبود روابطش با این بازیکن فرانسوی خوشبین بود و امید داشت که با اعطای نقش کاپیتان دوم به این بازیکن 25 ساله کمک کند که…
  • بازیکن پاری‌سن‌ژرمن ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای خود به سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس بازگردد. آنخل دی‌ماریا که چهار سال پیش تجربه ناموفقی با تیم فوتبال منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس داشت، ممکن است بار دیگر بازی در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس را تجربه کند. طبق گزارش نشریه انگلیسی میرر، دی‌ماریای 30 ساله آماده ترک پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری است، اوقصد دارد با بازگشت به انگلیس خود را به کسانی که به توانایی‌های وی شک داشته‌اند، ثابت کند.