شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : ورزش

  • دروازه‌بان منچستریونایتد در مورد تمدید قرارداد خود با این باشگاه صحبت کرد. داوید دخه‌آ گفت: «فکر می‌کنم هنوز زمان آن نرسیده باشد که به آینده فکر کنیم و همچنین زمان آن نیست که درمورد تمدید قرارداد صحبت کنیم. بحث تمدید قراداد باید در انتهای فصل مطرح شود. بازی‌های زیادی پیش روی ما است. موضوع فقط این است که سخت تلاش کنید و در تمرینات بجنگید و خود را آماده کسب امتیازات کنید. همین که عضوی از این باشگاه بزرگ باشید باعث افتخار است چه برسد به اینکه بازیکن اصلی یونایتد باشید و پیراهن تیم را بر تن کنید. خیلی‌ها در انگلیس و جهان طرفدار یونایتد هستند و با این تیم زندگی می‌کنند. بازی برای منچستریونایتد برای من افتخار بسیار بزرگی است که توانستم به آن دست یابم.»
  • در آخرین بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری، رئال مادرید به سختی و با یک گل مقابل لگانس به پیروزی رسید. سرمربی رئال این برد را نقطه عطف خود و تیمش می‌داند. زین‌الدین زیدان گفت: «کسب این نتیجه برای ما خیلی خوب بود. نمی‌توانم بگویم که تیمم بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد ولی می‌گویم توانستیم دروازه خودی را بسته نگه داریم و برنده بازی هم شویم. این خیلی مهم است. من امیدوار هستم این برد نقطه عطفی برای رئال مادرید باشد.»
  • سرمربی ایتالیایی از ابراز علاقه خود برای مربیگری در تیم صدرنشین لیگ فرانسه خبر داد. به گزارش «ایسنا» روبرتو مانچینی گفت: «در فوتبال در یک روز هر چیزی می‌تواند تغییر ‌کند. من خیلی دوست دارم سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن شوم. اگر پیشنهادی درکار باشد و سران تیم بخواهند من دوست دارم این موقعیت را داشته باشم. البته این طبیعی است که هر مربی بخواهد در پاری‌سن‌ژرمن کار کند. الان البته مربی خیلی خوبی در پاری‌سن‌ژرمن کار می‌کند و توانسته تاثیر مثبتی در این تیم داشته باشد.»
  • سرمربی آرسنال معتقد است جدایی الکسیس سانچس، به اندازه جدایی رابین فان‌پرسی به این تیم ضربه نخواهد زد. آرسن ونگر گفت: «هواداران ما می‌دانند که سانچس قراردادش را تمدید نخواهد کرد. به علاوه موضوع این است که این انتقال، یک انتقال یک سویه نیست بلکه معاوضه خواهد بود بنابراین همین باعث می‌شود که اوضاع کمی بهتر شود و کمتر ناراحت شویم. در مورد فان‌پرسی هم شرایط مشابه بود. در واقع او تنها یک سال با ما قرارداد داشت. شاید او یکی از اولین موردهایی بود که قراردادش را تمدید نمی‌کرد و با رو به اتمام رفتن قراردادش، باشگاه را تحت فشار قرار داد.»