شماره روزنامه ۶۰۱۵
|

آرشیو اخبار : ورزش

  • براساس ادعای یک سایت الجزایری، محل برگزاری دیدار دوستانه تیم‌ملی فوتبال این کشور و ایران تغییر کرده است.سایت «کامپتیشن» الجزایر نوشت که حکیم مدان، مدیر تیم‌ملی فوتبال الجزایر در روزهای اخیر خبر داد که تیم‌ملی این کشور به‌ترتیب در ر‌وزهای 23 و 27 مارس (3 و 7 فروردین 97) در دیدارهای دوستانه‌ای به مصاف ایران و گابن خواهد رفت. براساس این گزارش هنوز محل بازی این دو بازی دوستانه قطعی و نهایی نشده، اما براساس اطلاعات به‌دست آمده از یکی از اعضای کادرفنی تیم‌ملی الجزایر، بازی با ایران به‌احتمال زیاد در وین، پایتخت اتریش برگزار خواهد شد. پیش از این مدیر تیم‌ملی فوتبال الجزایر خبر داده بود دیدار دوستانه مقابل ایران در شهر پاریس، پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد.
  • کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد. حسین بادامکی درباره بازی روز جمعه سیاه‌جامگان و پرسپولیس گفت: «شرایط تیم‌ما در نیم فصل دوم و درسه بازی گذشته‌ خیلی بهتر شده است. بازی فوق‌العاده سختی با پرسپولیس داریم. تیمی که قهرمان ایران است و امسال هم تیم بسیار خوبی دارد اما ما برای اینکه از انتهای جدول جدا شویم به امتیاز احتیاج داریم. امیدوارم با یک بازی خوب مقابل این تیم نتیجه بگیریم.»
  • مجسمه بسیاری از بزرگان فوتبال دنیا در کشورهای آنها ساخته شده است. حالا یکی از فوتبالیست‌های قاره سیاه نیز در کنار مجسمه خود ایستاده و عکسی را ثبت کرده است.
  • بارسلونا یکشنبه شب در لالیگا برابر لوانته قرار گرفت و با سه گل مهمانش را در نوکمپ شکست داد. مسی و سوارز هر کدام یک گل برای بارسا به‌ثمر رساندند. لیونل مسی با زدن این گل هزارمین گل دوران بازیگری خود را به‌ثمر رساند. این فوق ستاره در بازی‌های رسمی با بارسلونا ۵۲۷ گل، در دیدارهای دوستانه با بارسلونا ۳۴ گل، در تیم‌ملی بزرگسالان ۶۱ گل، درتیم زیر ۲۳ سال ۲ گل، در تیم زیر ۲۰ سال ۱۴ گل، درتیم‌های پایه نیوولز اولد بویز و بارسلونا ۳۳۹ گل و نهایتا دربازی‌های خیریه ۲۳ گل به‌ثمر رسانده است. مسی با این تعداد گل رکورد پله افسانه‌ای را پشت سر خواهد گذاشت. همچنین لوئیس سوارز دیگربازیکن بارسلونا نیز موفق شد تعداد گل‌های دوران بازیگری‌اش را به عدد 400 برساند. مهاجم تند و تیز کاتالان‌ها پیش از این 12 گل در ناسیونال اروگوئه زده…
  • رئال‌مادرید در شبی که مارسلو دفاع چپ برزیلی‌اش یکی از بدترین بازی‌های خود را ارائه کرد، در خانه سلتاویگو با تساوی 2 - 2 متوقف شد تا فاصله‌اش با بارسلونای صدرنشین به 16 امتیاز افزایش پیدا کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارسلو اما در توجیه ناکامی‌های رئال گفت: «ناراحتیم و وضعیت‌مان افتضاح است. داریم تلاش می‌کنیم از این وضعیت بد خارج شویم، وضعیتی که اصلا‌ دوست نداریم در آن بمانیم. هرچه تعداد تساوی‌ها و باخت‌های‌‌مان بیشتر می‌شود، وضعیت‌مان سخت‌تر و فشاری که روی ما می‌آید، بیشتر می‌شود.زمانی که خوب بازی می‌کنم، رسانه‌ها مرا بالا می‌برند و زمانی که بد بازی می‌کنم، مرا پایین می‌کشند. به‌هرحال من مانند یک مرد همیشه مسوولیت کارهایی را که می‌کنم، می‌پذیرم.»
  • بلیز ماتوئیدی بازیکن فرانسوی یوونتوس در دیدار برابر کالیاری مورد توهین نژادپرستی قرار گرفت اما ستاره ایتالیایی نیس با منتشر کردن پیامی به حمایت از او پرداخت. به‌ گزارش ‌« ایسنا» ماریو بالوتلی در این پیام نوشت: «دوست من اجازه نده نادانی بعضی از انسان‌ها روی تو تاثیرمنفی گذارد. من خودم بارها چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام. همه مردم ایتالیا این‌گونه نیستند. به راه خودت ادامه‌ بده. تو در یوونتوس عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ای و امیدوارم در آینده هم بهتر ظاهر شوی.»
  • سرمربی تاتنهام می‌گوید تنها راهکار برای حفظ هری کین در این تیم کسب قهرمانی است.مائوریسیو پوچتینو، درباره انتقال قریب‌الوقوع این بازیکن گفت: «کین بازیکن بزرگی است. او عاشق تاتنهام است و در این فصل هم با عملکرد خیلی خوب خود کمک زیادی به تیم کرد. باید خیلی مراقب او باشیم، ولی این را هم باید در نظر گرفت که من نمی‌توانم کسی را مجبور کنم که درتیم باقی‌ بماند. من وظیفه دارم راهکار رسیدن به موفقیت را در اختیار تیمم قرار دهم. باید قهرمان شویم تا او بماند.»