شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : ورزش

  • تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دومین دیدارش در جام‌جهانی مقابل ایتالیا شکست خورد. تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان که در رقابت‌های جام‌جهانی 2017 باهاما حضور دارد و در اولین دیدار خود با نتیجه 3 بر 2 مکزیک را شکست داد، بامداد دیروز(یکشنبه) به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد. امیرحسین اکبری، محمد احمدزاده، مسلم مسیگر و محمدعلی مختاری گل‌های تیم ایران را به ثمر رساندند. تیم ایتالیا در رتبه چهارم و تیم ایران در رتبه پنجم جهان قرار دارند که همین مساله این دیدار را حساس‌تر کرده بود.

  • بارسلونا موفق شد شنبه شب و در دربی کاتالونیا با نتیجه 3برصفر اسپانیول را شکست دهد. 2 گل بارسا را مهاجم اروگوئه‌ای به ثمر رساند. به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس سوارز گفت: «ما باید در سه بازی باقی‌مانده پیروز شویم و امیدوار باشیم رئال امتیاز از دست بدهد. تقویم بازی‌های رئال‌مادرید هم دشوار است و خستگی بازیکنان این تیم ممکن است تاثیرگذار باشد. درهرحال محکوم به پیروزی هستیم و باید منتظر باشیم رئال‌مادرید عقب‌نشینی کند. هنوز برای قضاوت زود است و باید قدم به قدم پیش برویم. هر بازی واقعا یک فینال بزرگ است، باید آرام و صبور باشیم و تا زمانی که ریاضیات به ما مجوز می‌دهد باید امیدوار باشیم.

  • سرمربی رئال‌مادرید بابت پیروزی تیمش در یک بازی دشوار ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان، پیروزی 2 بریک تیمش مقابل والنسیا در هفته سی و پنجم لالیگا را دشوار اما لذت‌بخش خواند و از ایسکو بازیکن تیمش نیز تمجید کرد؛ «گلزنی سخت بود اما نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد. همیشه سخت کار می‌کنیم و انرژی زیادی می‌گذاریم. مدافعان کناری و میانی ما خیلی خوب هستند و عالی هماهنگ شده‌اند. علاوه بر این، بسیار مطلوب حمله می‌کنند. مارسلو و کارواخال به‌طور واضح در جمع 3، 4 بازیکن کناری برتر دنیا قرار دارند.

  • مصاف تیم‌های فوتبال بارسلونا و اسپانیول در هفته سی‌‌و‌پنجم لالیگا با اتفاق عجیبی همراه بود. به گزارش مارکا، پیش از آغاز بازی یک فرد که لباس بارسلونا به تن داشت وارد بخشی از ورزشگاه RCDE شد که هواداران اسپانیول درآن مستقر بودند و با سر دادن شعار «زنده‌باد بارسلونا» خشم آنها را برانگیخت و باعث ایجاد تنش شد. او زمانی که کار بالا گرفت و هواداران اسپانیول قصد داشتند به سمتش حمله ‌ور شوند یک اسلحه کمری درآورد و به سمت آنها نشانه گرفت. این اتفاق هواداران اسپانیول را وحشت زده کرد اما نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و هوادار بارسلونا را خلع سلاح کردند، البته خیلی طول نکشید که مشخص شد اسلحه‌ای که هوادار بارسا با آن هواداران اسپانیول را ترساند، واقعی نبوده است.

  • بایرن مونیخ با شکست ولفسبورگ توانست قهرمانی در رقابت‌های بوندس‌لیگا را برای پنجمین بار پیاپی به دست آورد. کاپیتان بایرن مونیخ از قهرمانی در رقابت‌های بوندس‌لیگا بسیار خوشحال است و تاکید کرد که بعد ازسه بازی باقی‌ مانده تیمش در بوندس‌لیگا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. به‌ گزارش «‌ایسنا» فیلیپ لام گفت: «عنوان قهرمانی خود را نهایی کردیم و باید بگویم بسیار خوشحال هستم. با اقتدار بار دیگر قهرمان شدیم. هم زیبا فوتبال‌ بازی کردیم و هم امتیازهای لازم را جمع‌آوری کردیم. این قهرمانی با شایستگی به دست آمد.

  • این هفته‌ یوونتوس و موناکو در دیداری حساس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان خواهند رفت؛ جایی که یک دروازه‌بان با تجربه به نام جان‌لوئیجی بوفون برابر یک مهاجم جوان و پدیده به نام کیلیان ام‌باپه روبه‌رو خواهد شد. دروازه‌بان یوونتوس اظهار کرد اینکه با کیلیان‌ ام‌باپه در لیگ قهرمانان اروپا روبه‌رو می‌شود، از زیبایی‌های زندگی و فوتبال است. بوفون درباره مقابله با ام‌باپه گفت: «وقتی من در جام‌جهانی فرانسه بازی می‌کردم، او به دنیا نیامده بود. اکنون که در این مقطع قرار دارم، ام‌باپه توانسته خودش را به‌عنوان مهاجم گلزن مطرح کند.

  • مهاجم اسپانیایی چلسی با خورخه مندس دیدار داشت تا زمزمه‌های خروج او از این تیم شنیده شود. دیگو کاستا بهترین گلزن آبی‌های لندن در این فصل بوده است ولی همواره خبرهای زیادی در مورد خروج او از این تیم در پایان فصل شنیده شده است. با توجه به اخباری مبنی بر بازگشت روملو لوکاکو به چلسی، احتمال رفتن دیگو کاستا در تابستان به یک تیم دیگر بیش از گذشته شده است. کاستا در آستانه بازی چلسی برابر اورتون که اهمیت زیادی برای تیم آبی‌پوش شهر لندن دارد، بار دیگر با رفتار خود حاشیه‌ساز شد و با خورخه مندس، مدیر برنامه پرآوازه پرتغالی دیدار کرد.