شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : ورزش

  • ماه گذشته، مایکل اوون از مهاجم لستر سیتی انتقاد کرده و گفته بود که گلزنی در خون واردی نیست. حال مهاجم 28 ساله لستر پاسخ اوون را داده و متذکر شده توجهی به انتقادهای مایکل اوون ندارد. جیمی واردی گفت: «من به این حرف‌ها گوش نمی‌دهم. اوون می‌تواند هر چه دوست دارد بگوید، هر کسی در اظهار نظرش آزاد است. من نمی‌خواهم وارد این بحث شوم و هر چه می‌گوید مسوولش خودش است. من تنها تمرین و تلاش می‌کنم و امیدوارم که در زمین هم بتوانم بدرخشم. همواره تیم مهم‌تر از بازیکنان است. هر چند نتایج مطلوبی کسب نکرده‌ایم و عملکردمان پایین‌تر از انتظارات بوده ولی می‌دانیم که هنوز هم تیم سال پیش هستیم.

  • سرمربی لیورپول، پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهام، تاکید کرد ماندن در کورس رقابت با چلسی برای تیمش دشوار است. یورگن کلوپ گفت: «دشوار است که در کورس رقابت با چلسی بمانیم، وقتی آنها در همه دیدارها به پیروزی می‌رسند و ما نه. اما من به این فکر نمی‌کنم. وقتی در جدول اول یا دوم بودیم هم به آن فکر نمی‌کردم. اکنون زمانی است که باید هرچه می‌توانیم امتیاز کسب کنیم. فصل خیلی طولانی است و همه می‌دانند که دشوارترین مقطع فصل از راه می‌رسد. انتظار ما این است که در مقطع حساس فصل هم در بالای جدول بمانیم.

  • اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که خرید کلودیو براوو ممکن است در نهایت به ضرر پپ گواردیولا تمام شود. آلن شیرر گفت: «مهار شوت‌ها به نظر در توانایی او نیست. در طول دو بازی اخیر حالا شک و شبهه بیشتری در خرید او به وجود آمده است. به نظر من یک گلر خوب در دیدار مقابل چلسی، گل دوم ویلیان را مهار می‌کرد، همین‌طور گل اندی کینگ در دیدار مقابل لسترسیتی را. به علاوه گل دوم واردی را که در هیچ کدام از اینها براوو خوب کار نکرد. »

    .
  • بارسلونا در دوحه یک دیدار تدارکاتی برابر الاهلی عربستان برگزار خواهد کرد. ستاره سابق تیم بارسلونا که در قطر بازی می‌کند کارگران خارجی ساکن دوحه را خوشحال کرد. ژاوی تعدادی بلیت این بازی را بین کارگران خارجی ساکن در دوحه تقسیم کرد تا ورزشگاه برای این بازی به یادماندنی خالی نباشد و کارگران نیز از این سخاوت ژاوی بسیار خوشحال شدند.

    .