شماره روزنامه ۶۰۱۵
|

آرشیو اخبار : ورزش

  • اسپانیا دوشنبه شب موفق شدیک بر صفر اوکراین را در کیف شکست دهد و به مرحله نهایی مسابقات یورو راه پیدا کند. سرمربی اسپانیا مدعی است کار سختی در انتخاب بازیکن برای یورو 2016 پیش‌رو خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری فارس ویسنته دل‌بوسکه گفت: «همه بازیکنانم خوب بازی کردند. خیلی خوب است که به همه بازیکنان نگاه کنیم و شرایطشان را بررسی کنیم. انتخاب 23 بازیکن برای یورو 2016 کار سختی است. راه‌حل‌های زیادی داریم و دستمان باز است. با وجود تغییرات متعدد، تجربه خوبی کسب کردیم و خوشحالیم. بازی را خوب کنترل کردیم ولی حریف هم موقعیت‌هایی داشت.

  • رسانه‌های اروپایی از توافق بایرن مونیخ با سرمربی سابق رئال مادرید خبر داده و اعلام کردند این مربی سرشناس ایتالیایی جانشین گواردیولا روی نیمکت اف‌سی‌هالیوود خواهد شد. به گزارش «ایسنا» قرارداد پپ گواردیولا با بایرن مونیخ تابستان سال آینده به پایان می‌رسد. به نظر می‌رسد این مربی اسپانیایی قصد ندارد قرارداد خود را با باواریایی‌ها تمدید کند. سایت اسپورت مدیاست از توافق سران بایرن مونیخ با کارلو آنچلوتی برای جانشینی پپ گواردیولا خبر داد و اعلام کرد وی هدایت بایرن را در فصل آینده برعهده خواهد گرفت.

  • مروارید سیاه نظر خود درمورد بهترین بازیکن دنیا در 10 سال اخیر را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پله برزیلی درباره دو ستاره رئال مادرید و بارسلونا گفت: «خیلی از مردم مسی را با کریستیانو رونالدو مقایسه می‌کنند اما این دو بازیکن با هم متفاوت هستند. هر دو عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند، با این حال مسی در 10 سال اخیر بهترین بازیکن جهان بوده است. »

    .
  • دبیرکل پیشین شورای امنیت سازمان ملل گزینه مناسبی برای ریاست فیفا معرفی شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «آس» اسپانیا نوشت: توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) یک «کاندیدای سطح جهانی» را برای ریاست فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پیشنهاد داده و آن «کوفی عنان» است. عنان 77 ساله، برنده جایزه صلح نوبل، دبیرکل پیشین شورای امنیت سازمان ملل (1997 تا 2006) همچنان قدرت کافی برای رهبری این مقطع از فیفا را که در مرحله جابه‌جایی است، دارد.

    .
  • اسطوره فوتبال برزیل معتقد است فوتبال این کشور به مشکل خورده است. به گزارش «ایسنا» رونالدو گفت: «با این نتایج کابوس‌وار، هواداران را ناامید کرده‌ایم. فوتبال برزیل الان به مشکل خورده است. بر این باورم که این مشکل همچنان ادامه خواهد داشت زیرا نسبت به دیگر رقبای خود در انتخابی جام جهانی ضعیف‌تر هستیم. ‏‎»

    .