شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : ورزش

  • سه نامزد نهایی دریافت عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شدند. به گزارش «ایسنا» و به نقل از سایت یوفا،‌ اتحادیه فوتبال اروپا اسامی سه نامزد نهایی دریافت عنوان بهترین بازیکن سال قاره سبز را اعلام کرد که مشخص شد لیونل مسی در کنار کریستیانو رونالدو و لوئیس سوارس برای این منظور برگزیده شده‌اند. این در حالی است که بازیکنانی چون نیمار، ادن هازارد، بوفون، پوگبا و کارلوس توس نیز در فهرست اولیه برترین بازیکنان سال اروپا حضور داشتند.

    .
  • تصاویر جدیدی از درگیری مورینیو با اوا کارنیرو، پزشک باشگاه چلسی منتشر شده که نشان می‌دهد مورینیو از توهین رکیکی در تقابل با کارنیرو استفاده می‌کند. در همین راستا اتحادیه پزشکی فوتبال بریتانیا (FMA) از اعضای تیم پزشکی چلسی که به‌تازگی از سوی این باشگاه مورد غضب قرار گرفته‌اند، حمایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایمون سالمون مدیر اجرایی اتحادیه پزشکی فوتبال بریتانیا (FMA) به‌نمایندگی از این نهاد بیانیه‌ای در حمایت از اوا کارنیرو منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: «اگر بازیکنی آسیب ببیند یا به‌نظر آسیب‌دیده بیاید، طوری که نیاز به کمک داشته باشد این وظیفه داور است که اجازه ارزیابی و بررسی وضعیت او را به تیم پزشکی بدهد.

  • سرخیو رومرو که به تازگی به منچستر یونایتد پیوسته در دیدار نخست این تیم در لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام درون دروازه شیاطین سرخ قرار گرفت که همین مساله شایعات زیادی را به دنبال آورد. حالا اما سرمربی منچستر یونایتد اعلام کرده داوید دخه‌آ خودش نخواسته مقابل تاتنهام در ترکیب قرار بگیرد. به گزارش «ایسنا» فن‌خال گفت: «با او در مورد قرار نگرفتن در ترکیب تیم صحبت کردم و داوید هم موافقت خودش را برای نشستن روی سکوها اعلام کرد. این تصمیم فقط توسط من گرفته نشد. دستیار من هم با دخه‌آ حرف زده و از او پرسیده بود آیا دوست دارد مقابل تاتنهام به میدان برود؟ که داوید در پاسخ گفته بود نمی‌خواهد بازی کند.

  • با وجود همه شایعات سرانجام سرخیو راموس برای تمدید قرارداد با رئال مادرید به توافق کامل دست یافت و به زودی قرارداد جدید خود را تا سال 2020 با کهکشانی‌ها امضا می‌کند. به گزارش خبرگزاری فارس با این شرایط و با توجه به اینکه منچستر یونایتد انتقال دخه‌آ به رئال مادرید را منوط به معاوضه او با راموس کرده بود، به نظر می‌رسد انتقال دروازه‌بان اسپانیایی منچستر به سانتیاگو برنابئو هم منتفی شود.

    .
  • ستارگان تیم‌های منچستر یونایتد و رئال مادرید ممکن است بار دیگر همبازی شوند. به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو و وین رونی دو ستاره دنیای فوتبال حرفه‌‌ای روزگاری در لباس شیاطین سرخ همبازی بوده‌اند و حالا باشگاه اف. سی لس آنجلس تلاش می‌کند این دو ستاره دنیای فوتبال را در سال 2018 بار دیگر کنار هم به میدان بفرستد. دیلی میرر مدعی شده مدیر برنامه مشترکی برای رونالدو و رونی این پروژه را پیگیری می‌کند و موظف است نتیجه مذاکرات را به وکلای این دو ابرستاره منتقل کرده و گزارش بدهد. تیم آمریکایی لس‌آنجلس برای خرید هر یک از این دو ستاره بزرگ مبلغ 45 میلیون یورو کنار گذاشته است.

  • سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا اعتقاد دارد یوونتوس این فصل کار دشواری برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، چزاره پراندلی در این خصوص گفت: «یوونتوس باید گوش به زنگ باشد. ناپولی قدرتمند شده، رم هم همین‌طور و دو تیم میلان و اینتر هم در فکر بازگشت به روزهای اوج خود و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند. در کنار اینها تیم‌هایی همچون لاتزیو و فیورنتینا هم هستند که نباید دست‌کم گرفته شوند. »

    .