شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : بانک و بیمه

  • بررسی‌ها نشان می‌دهد نوسانات ارز در یک ماه منتهی به 14 مهرماه، اثر چندانی بر قیمت خوراکی‌ها نداشته است. بر اساس گزارش خرده‌فروشی بانک مرکزی در هفته دوم مهرماه سال‌جاری، دو گروه سبزی‌های تازه و میوه‌های تازه تورم ماهانه بیشتر از بازدهی بازار ارز در مدت مشابه را داشته‌اند. بازدهی نرخ ارز در یک ماه منتهی به 14 مهرماه در حدود 7/ 1 درصد گزارش شده است. تورم گروه سبزی‌های تازه 9/ 6 درصد و تورم گروه میوه‌های تازه 2 درصد گزارش شده که بیشتر از بازدهی بازار ارز بوده است. در نتیجه می‌توان گفت نوسانات نرخ ارز بر بازار کالاهای خوراکی در کوتاه مدت اثر چندانی نداشته است.
  • نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت وابسته به بانک ملت را به‌عنوان برترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور انتخاب کرد.
  • بانک سامان در راستای تامین مالی پروژه‌های صنعتی و توسعه‌ای، تامین مالی بخشی از پالایشگاه ستاره خلیج فارس را برعهده گرفت.
  • شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش حا‌می‌سومین دوره نمایشگاه تراکنش کشور است. ایران‌کیش در سومین نمایشگاه تراکنش به همراه شرکت هدایت هوشمند قرن، در غرفه‌های 29 و 30 و10 نمایشگاه، واقع در نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) میزبان علاقه‌مندان عرصه صنعت پرداخت خواهد بود این شرکت در سه روز برگزاری این نمایشگاه برنامه‌هایی نیز در نظر گرفته است. سومین نمایشگاه تراکنش که از دوم تا چهارم آبان ماه برگزار ‌می‌شود با سمینار، نشست تخصصی و کارگاه آموزشی میزبان علاقه‌مندان حوزه صنایع مالی و بانکی خواهد بود.
  • برندگان اولین جشنواره عکاسی ریسک و ایمنی (شهریسک) با حضور دکتر سیدمحمد عباس زادگان مدیرعامل و سایر مدیران ارشد بیمه تجارت نو معرفی شدند. به گزارش روابط عمو‌می‌بیمه تجارت نو، توجه به مسوولیت‌های اجتماعی از اولویت‌های شرکت بیمه تجارت نو بوده و هست و این نکته در توسـعه پایدار، افزایش وفاداری و جلب اعتماد مشتریان تاثیر بسزایی دارد. بنابراین گزارش شرکت بیمه تجارت نو مرحله اول جشـنواره عکاسـی عمو‌می ‌شهریسک، با موضوع ریسک و ایمنی را در تیر1396 به مدت یک ماه در سطح کشور برگزار کرد.
  • کارگروه ویژه خدمت‌رسانی بانک تجارت به زائران اربعین حسینی سال 1396 با حضور جمعی از مدیران ستادی و مدیریت‌های استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه تشکیل شد.