شماره روزنامه ۶۰۳۸
|

آرشیو اخبار : شرکت ها

  • تحلیل تکنیکال یکی از ابزارهای مهم تحلیل ارزهای دیجیتال است که در آن، نمودار قیمت ارز بررسی می‌شود، اما برخی اوقات نمودار قیمتی یک ارز در جهت پیش‌بینی تحلیلگران رفتار نمی‌کند. در این میان زیان، یکی از عوامل جدانشدنی بازارهای مالی است و برآیند آن با سود نشان‌ دهنده عملکرد سرمایه‌گذار طی یک دوره مشخص است، اما با این وجود می‌توان با مجموعه‌ای از اقدام‌ها و تکنیک‌ها در جهت کنترل ریسک و کاهش ضرر در بازارها تلاش کرد.
  • دفتر جدید شعبه کیش بیمه ایران‌معین در محل ساختمان بورس و اوراق بهادار کیش با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، مدیرعامل بیمه ایران، جمعی از مدیران عامل صنعت بیمه و مقامات محلی افتتاح شد.
  • مدیر اجرایی طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس از احیا و فعال سازی محدوده‌های معدنی لیتیوم خبر داد. مدیر اجرایی طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس گفت: پس از هماهنگی لازم در جلسه‌های حضوری با سرمایه‌گذار چینی و دارنده مجوز محدوده لیتیوم، بازدید توسط سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر بخش خصوصی به همراه کارشناسان طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس از یک محدوده اکتشافی لیتیوم استان همدان صورت گرفت.