شماره روزنامه ۶۰۶۴
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۶۴ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۶۴

  • آن کس که نداند و نداند که نداند...

    دنیای اقتصاد: یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای تاریخ فوتبال ایران، فاصله چندانی با حضور در فوتبال امارات و تیم شباب الاهلی ندارد. بازیکنی که از ۱۸ سالگی راهی اروپا شد و تصور می‌شد بتواند روزی اسطوره‌ای مثل علی دایی را هم کنار بزند، اما حالا قبل از ۳۰ سالگی به خلیج فارس برمی‌گردد. دلیل آن چیست؟
  • کلاه رونالدو، قمقمه مسی!

    دنياي اقتصاد: لیونل مسی و کریس رونالدو، خالق بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین رقابت ورزشی جهان طی دو دهه گذشته بوده‌اند. با این حال آنها وجوه مشترک جالب توجهی هم دارند که یکی از آنها وفاداری به خاستگاه‌شان است. به تازگی تصویری جالب از رونالدو منتشر شده که در آن ستاره پرتغالی النصر عربستان را با کلاه اسپورتینگ لیسبون می‌بینیم؛ نخستین باشگاه حرفه‌ای که کریس در آن بازی کرد و پا گرفت.
  • یک معافیت و سه نکته

    دنياي اقتصاد: در شرایطی که عمده منابع خبری از قطعی شدن حضور ابوالفضل جلالی در ملوان برای گذراندن خدمت سربازی خبر داده بودند، در نهایت بهترین پاسور فصل گذشته لیگ برتر در استقلال ماندگار شد. جلالی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود‌، از مدیران استقلال بابت اینکه با همه وجود برای حل این مشکل کوشیده‌اند، تشکر کرد. در این مورد اما سه نکته قابل طرح است.
  • پاریس غرق در هیاهو

    دنياي اقتصاد: پنج‌شنبه شب کیف‌دستی زیکو، اسطوره فوتبال برزیل و عضو کاروان المپیک این کشور در پاریس به سرقت رفته است. در کیف‌دستی او اقلامی چون ساعت رولکس و یک گردن‌بند الماس‌نشان وجود داشت که قیمت آنها چیزی حدود ۵۰۰ هزار یورو تخمین زده شده و این کیف حین سوار شدن او در تاکسی به سرقت رفت. مقامات فرانسوی در حال تحقیقات برای یافتن این کیف ارزشمند هستند. زیکو یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال برزیل است که اوج فوتبال او در دهه ۸۰ میلادی بود. به نظر می‌رسد اوضاع امنیتی پاریس چندان جالب به نظر نمی‌رسد، چراکه در آستانه شروع مراسم افتتاحیه گروهی از خرابکاران با مجموعه‌ای از اقدامات هماهنگ شده در شبکه‌های راه‌آهن فرانسه، به‌خصوص محل عبور قطارهای سریع‌السیر اختلال ایجاد کردند. وضعیت به قدری پیچیده بود که نشست خبری مراسم افتتاحیه هم لغو شد!
  • رضاوند شاید محروم شود

    دنياي اقتصاد: انتشار چند اسکرین‌شات که نشان‌دهنده توهین و فحاشی آرش رضاوند خطاب به چند هوادار استقلال بوده، شاید باعث محرومیت هافبک این تیم شود. رضاوند که در فضای مجازی چندان بازیکن محبوبی محسوب نمی‌شود، اخیرا با این حاشیه مواجه شده که طرفداران ناراضی به پیجش یورش برده و با لحن‌های مختلفی از وی درخواست می‌کنند تیم را ترک کند. البته هافبک مورد علاقه جواد نکونام هم با شیوه‌ای غیرقابل توجیه پاسخ استقلالی‌ها را می‌دهد. در همین راستا خبرورزشی به نقل از یکی از اعضای کمیته اخلاق نوشته درصورتی که چت‌های منتشر شده راستی‌آزمایی شوند، ممکن است حتی بدون وجود شاکی خصوصی هم رضاوند دچار محرومیت شود. در ادامه گزارش خبرورزشی آمده مجازات توهین در فضای مجازی حتی از فضای حقیقی هم سنگین‌تر است و این کمیته برای صیانت از اعتبار فوتبال، به چنین پرونده‌هایی ورود خواهد کرد.
  • بودجه ۱۲۰۰ میلیاردی برای آزادی

    دنياي اقتصاد: کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در محلی که فدراسیون فوتبال برای پروژه VAR در نظر گرفته درباره ورزشگاه آزادی نکات مهمی مطرح کرد: «برطرف کردن مشکلات ورزشگاه آزادی نیازمند تامین اعتبار مالی بود. در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شد که رقم کمی نیست. قوی‌ترین پیمانکار کشور یعنی قرارگاه خاتم‌الانبیا متولی کار شد و قبل از عقد قرارداد شروع به کار کرد. گروهی حدودا ۵۰۰ نفره زیر گرمای شدید مشغول کار هستند. ضمن اینکه کارهای اداری و قانونی ورزشگاه بزرگ تهران هم انجام شده و ان‌شاءالله در دولت جدید استمرار داشته باشد. این استادیوم می‌تواند سرانه ملی ورزش تهران را دوبرابر کند.»

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر