معماری مدرن با استفاده از شیشه بالکن

رپرتاژ آگهی: در این میان، استفاده از شیشه بالکن، ازجمله روش‌های شیک و ایمنی است که در معماری مدرن آپارتمان‌ها و خانه‌ها به‌شدت پیشنهاد می‌شود؛ اما بالکن شیشه‌ای در معماری مدرن دقیقا چه کاربردی دارد؟ بالکن‌های شیشه‌ای علاوه‌بر زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان‌ها، باعث می‌شوند که بتوانید از مناظر زیبا و چشم‌نواز لذت ببرید.

البته ممکن است تصور کنید به‌دلیل شیشه‌ای بودن، از امنیت کافی برخوردار نیستند؛ ولی این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که شیشه‌ها از جنس مقاومی ساخته می‌شوند و می‌توانند علاوه‌بر افزایش ایمنی، در برابر عوامل شدید جوی نیز مقاومت کنند. اگر به‌دنبال ایمنی و زیبایی در سازه‌های مدرن هستید، شرکت بالکن سهند با مونتاژ و ارائه شیشه‌های متحرک بالکنی، همراه شماست. در ادامه مقاله جهت معرفی شیشه بالکن تاشو و انواع و مزایای آن با ما همراه باشید. 

انواع شیشه بالکن در معماری مدرن

شیشه‌های بالکنی به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه به انواع آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

شیشه بالکن ریلی

بالکن شیشه‌ای ریلی به‌صورت عمودی در اطراف بالکن‌ها یا فضاهای باز نصب می‌شود. این نوع شیشه با داشتن سیستم ریلی ایمن، از سقوط افراد یا اشیاء به پایین جلوگیری می‌کند. این مدل شیشه بالکن ریلی شامل یک ریل در بالا و یک ریل در پایین پنل‌های شیشه‌ای است که با استفاده از چرخ‌دنده‌ها، بالکن شیشه‌ای به سمت ریل حرکت می‌کند.

بالکن شیشه‌ای کشویی (اسلایدی)

این نوع بالکن شیشه‌ای توسط مکانیزم‌های خاص، قابل باز‌ و‌ بسته کردن است. جمع شدن شیشه‌ها از راست به چپ یا برعکس انجام می‌گیرد و در زمان جمع شدن آن‌ها، شیشه از ریل خارج نخواهد شد.

بالکن شیشه‌ای نرده‌ای

شیشه‌های بالکنی نرده‌ای با استفاده از پایه‌ها و چارچوب‌های آهن، استیل یا آلومینیوم ثابت می‌شوند. این شیشه‌ها در دو نوع فریم‌دار و فریم لس قابل ارائه هستند و یک گزینه مدرن و شیک برای نصب در بالکن‌ها و فضاهای خارجی محسوب می‌شوند.

بالکن شیشه‌ای پنجره‌ای

این فناوری نوین، شیشه‌ها را مانند پنجره عادی باز‌ و‌ بسته می‌کند؛ اما از شیشه سکوریت برخوردار است.

بالکن شیشه‌ای تاشو

این نوع شیشه بالکنی به‌نام شیشه آکاردئونی نیز شناخته می‌شود. همچنین، در این مدل از یک شیشه ثابت و چندین پنل شیشه‌ای متحرک استفاده می‌شود. این پنل‌ها با دارا بودن چرخ‌دنده‌ها روی پنل شیشه‌ای ثابت حرکت کرده و بالکن شیشه‌ای را باز و بسته می‌کنند.

مشاهده انواع شیشه بالکن به همراه قیمت: 

https://balkonsahand.com/glass-balcony.html

قیمت شیشه‌های بالکنی چگونه است؟

در مواجهه با قیمت‌های پایین، شما باید آگاه باشید که احتمالا با محصولات کم‌‌کیفیت سروکار دارید. مهم است بدانید که شرکت‌هایی که قیمت‌ شیشه بالکن را با مبلغ بسیار کمتری ارائه می‌دهند، معمولا در نصب و طراحی از دستمزد مناسبی استفاده نکرده و از یراق‌‌آلات غیراستاندارد برای نصب استفاده می‌کنند. این کار نهایتا منجر به هزینه‌های اضافی برای مشتری خواهد شد. علاوه‌بر این، شرکت‌هایی که قیمت‌های بسیار پایین ارائه می‌دهند، اغلب خدمات پس‌از فروش ندارند و ممکن است پس از مدتی، دچار خسارت‌های جدی شوید که علاوه‌بر ضررهای مالی، به استحکام ساختمان نیز آسیب می‌زند. همچنین، استفاده از اجزای غیراستاندارد در بالکن شیشه‌ای نشان از کیفیت پایین در و پنجره دارد و باعث ضعف عملکرد در مقابل تنش‌های مختلف می‌شود.

متأسفانه، افراد سودجو با ارائه قیمت‌های نامتعارف، برخی مشتریان را جذب خود می‌کنند. درحقیقت، سود حاصل از این کار بسیار بیشتر از شرکت‌هایی است که از یراق‌آلات باکیفیت استفاده می‌کنند. شرکت‌های معتبر ممکن است تخفیفات یا امکانات مختلفی جهت پرداخت به مشتریان خود ارائه دهند، اما هرگز از کیفیت یراق‌‌آلات نمی‌کاهند و از محصولات باکیفیت پایین استفاده نخواهند کرد. شرکت شیشه بالکن سهند با سابقه‌ای طولانی در ارائه خدمات نصب شیشه بالکنی در تهران، کرج و سایر شهرهای ایران، سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. ما از بهترین کیفیت یراق‌آلات ترکیه برای شیشه‌های بالکن استفاده می‌کنیم و تیم تخصصی ما از بهترین تکنسین‌های ایرانی همراه شما هستند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

مزایای استفاده از شیشه‌های بالکنی

تا اینجا با معرفی شیشه بالکن تاشو، با انواع شیشه‌های بالکنی و همچنین مزایا و ویژگی‌های فوق‌العاده این شیشه‌ها آشنا شدید؛ اما مزایای بالکن شیشه‌ای به همین‌جا محدود نمی‌شود. از دیگر مزایای استفاده از بالکن شیشه‌ای می‌توانیم به عایق بودن در برابر حرارت و سرما، زیبایی و مدرن‌سازی ساختمان، جلوگیری از سقوط کودکان و اشیا به بیرون از محیط بالکن، جلوگیری از ورود سارقان به منزل از طریق بالکن، قابل استفاده شدن بالکن ساختمان در تمامی فصول، کاهش سروصدا، بهبود ظاهر ساختمان و افزایش قیمت آن و محافظت از بالکن در برابر باد و باران و گرد‌و‌غبار اشاره کنیم.

برای سفارش این شیشه‌ها کافی است با کارشناسان شرکت بالکن سهند ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید. مدت‌زمانی‌که نصب شیشه‌های بالکنی طول می‌کشد، معمولا به نوع شیشه بستگی دارد. هر شیشه ویژگی خاص خود را دارد؛ بنابراین، مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد تا ابتدا نوع شیشه را مشخص کرده و با اندازه‌گیری ابعاد آن، سفارش خود را ثبت کنید.

کلام آخر

شیشه‌های بالکنی در چند سال اخیر با گسترش ساختمان‌سازی‌های نوین، بسیار پرطرفدار شده‌اند و یکی از آیتم‌های اصلی در معماری مدرن ساز‌ه‌ها به‌شمار می‌روند. این شیشه‌ها علاوه‌بر افزایش رفاه ساکنان و بهبود زیبایی آن، در افزایش ارزش و قیمت سازه نیز بسیار تأثیرگذارند؛ بنابراین، با‌توجه‌به اینکه قیمت شیشه بالکن بسیار به‌صرفه و اقتصادی است، پیشنهاد می‌کنیم با نصب شیشه‌های بالکنی، امنیت و آرامش را به محیط خانه خود هدیه دهید. البته توجه داشته باشید که این شیشه‌ها انواع مختلفی دارند که در میان آن‌ها، شیشه بالکنی تاشو از پرمصرف‌ترین‌ها است.

اگر شما هم جزو آن دسته از علاقه‌مندان به استفاده از شیشه‌های بالکنی در معماری مدرن ساختمان خود هستید، شرکت بالکن سهند با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی و تولید این شیشه‌ها، همراه شماست. ما به شما کمک خواهیم کرد تا با دریافت مشاوره‌های تخصصی و بررسی فضای سازه، مناسب‌ترین و مقاوم‌ترین شیشه‌ها را خریداری و نصب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.