چگونه برای عید 1403 شیک و زیبا به نظر برسیم؟

رپرتاژ آگهی: برای شیک بودن در عید 1403 چه ایده‌ای دارید؟ تصور خیلی از خانم‌ها این است که با فرارسیدن بهار و عید، باید به فکر خرید لباس و دغدغه ست‌کردن کیف و کفش بود. درحالی‌که شما زمانی می‌توانید متفاوت‌تر جلوه کنید که از ترندهای جدید آرایش صورت غافل نشوید.

در شروع سال جدید، خیلی از خانم‌ها متمایل به ساختن ظاهری جدید و خاص هستند. بهار، بهترین زمان برای امتحان ترندهای جدید آرایشی است، چون تغییر آب‌وهوا باعث می‌شود که طراوت و جذابیت چهره شما بیشتر از هروقتی نمایان شود. در ادامه با ما همراه شوید تا راز ساختن یک چهره زیبا و متفاوت را برایتان آشکار کنیم.

چرا آرایش صورت یکی از معیارهای شیک بودن در عید 1403 برای خانم‌ هاست؟

می‌دانید که نوروز، زمانی برای گردهمایی در خانواده‌هاست. این رفت‌وآمدها باعث ثبت لحظاتی خوش و خاطراتی ناب در ذهن‌ها می‌شود. در این زمان، همواره با استایل‌ها و چهره‌هایی جدید مواجه می‌شوید و خانم‌ها سعی دارند جذابیت و آراستگی خود را به‌شکلی متفاوت نمایش دهند.

ممکن است در دیدوبازدیدهای عید، با افرادی روبه‌رو شوید که در زمان‌های دیگر فرصت ملاقات با آن‌ها را ندارید. بنابراین، بهترین زمان برای اجرای هنر آرایش صورت است تا بتوانید با یک تغییر ملایم اما جذاب، زیبایی‌های ذاتی خود را بیش از قبل نمایان کنید.

برای شیک بودن در عید 1403، چه سبک میکاپی را پیشنهاد می دهید؟

بعضی خانم‌ها، عاشق‌ آرایش‌های غلیظ و سنگین هستند چون فکر می‌کنند با این سبک، امکان جلب‌توجه بیشتری دارند، ولی ما پیشنهاد دیگری برایتان داریم. زیبایی‌های زنانه شما، در آرایش‌های ملایم و سبک پدیدار می‌شوند. حتما این جمله را شنیده‌اید که می‌گویند: «سادگی معیار زیبایی‌هاست!»

اجازه دهید به‌شکل دیگری شما را قانع کنیم. طبیعت بهاری، با گل‌ها و شکوفه‌ها پر می‌شود. این فصل با رنگ‌هایی ملایم و گرم همراه است. بنابراین، یکی از اصلی‌ترین منابعی که می‌توانید از آن برای آرایش بهاری ایده بگیرید، استفاده از پالت‌های رنگی مشابه و ملایم بهار برای رژلب، رژگونه و سایه چشم است.

اگر دوست دارید چهره طبیعی خود را به‌شکلی زیباتر به‌نمایش بگذارید، سعی کنید حس بهاری را با آرایشی ملایم در نظر داشته باشید و از رنگ‌های تیره و قهوه‌ای در آرایش‌تان خودداری کنید. این هم یک ایده بکر برای شیک‌بودن درنوروز 1403.

چگونه می توانم یک میکاپ ملایم داشته باشم؟

دانستید که در آرایش ملایم، شما می‌توانید از حداکثر زیبایی‌های خدادادی‌تان بهره ببرید. با این روش، سن شما کم‌تر از آنچه که هست، نشان می‌دهد و ظاهر دوست‌داشتنی‌تری در نظر دیگران خواهید داشت. ما برای داشتن یک آرایش لایت یا ملایم، پیشنهادهایی ارائه داده‌ایم تا برای شیک بودن در عید 1403 بتوانید از آن‌ها الهام بگیرید.

تیرگی‌ های اطراف چشم را بپوشانید

چشم‌ها، بیشترین تاثیر را بر جذب دیگران دارند. بعداز آرایش پوست، به‌سراغ چشم‌ها بروید و برای رفع تیرگی‌های زیر آن، از کانسیلر استفاده کنید و با نوک انگشت به‌صورت ضربه‌ای، تیرگی‌ها را محو کنید. این ترفند، جذابیت طبیعی چشم‌هایتان را افزایش می‌دهد و تاثیر سایه‌ای را که می‌زنید، بیشتر نمایان می‌کند.

چشم ها را با چه سایه ای بپوشانیم؟

سایه‌های لایت صورتی، هلویی (که البته رنگ سال 1403 است)، یاسی و گل‌بهی آرایش ملایم شما را تکمیل می‌کنند و زیبایی‌های آن را چندبرابر. اگر سایه اطراف چشم را با ضربه‌های انگشت یا براش محو کنید، می‌توانید جلوه طبیعی‌تری به چشم‌هایتان ببخشید.

کشیدن خط چشم، می‌تواند حالت چشم‌هایتان را زیباتر کند. اگر چشم‌های درشتی دارید، خط کشیده‌تری را پشت پلک بالایی‌تان بکشید تا نفوذ و قدرت جاذبه چشم‌ها افزایش یابد. البته بهتر است در این کار، زیاده‌روی نکنید چون سبک ملایم میکاپ‌تان زیر سوال می‌رود.

از آرایش لب ها غافل نشوید!

استفاده از یک رژلب با رنگ‌های شاد و ملایم گل‌بهی، صورتی، هلویی و یاسی، یک ایده جذاب برای تکمیل آرایش لایت شماست. حتی می‌توانید از یک براق‌کننده هم برای آرایش لب خود استفاده کنید. البته این درصورتی زیبا خواهد بود که با یک رنگ ملایم، ترکیب شود.

برای شیک بودن در عید 1403، اول از همه به فکر خرید لوازم آرایشی خوب باشید

برای شیک بودن در عید 1403، اول از همه به فکر خرید لوازم آرایشی خوب باشید

به‌عنوان یک خانم شیک و خوش‌استایل، نباید خریدهای عیدانه خود را فقط محدود به لباس و وسایل خانه کنید. چهره شما از همه اینها مهم‌تر است، چون بیشترین تاثیر را در ذهن دیگران دارد. دراین‌بین، لوازم‌آرایشی مهم‌ترین ابزار برای ابراز وجود هستند و به بانوان این امکان را می‌دهند که روحیات و تمایلات هنری خود را با سبک و تکنیک‌های مختلف نمایش دهند.

اما نکته‌ای که در این عنوان، قصد بیان آن را داریم، کیفیت لوازم‌آرایشی است. این خیلی خوب است که شما برای جنبه‌های زیبایی‌شناختی، ارزش زیادی قائل هستید. اما برای اینکه رضایت بیشتری از آرایش خود داشته باشید، باید در کنار تشریفات قدرت‌بخش، به سلامت و اصالت کالا هم توجه کنید.

مهم‌ترین رکن خرید لوازم‌آرایشی سالم، انتخاب یک فروشگاه معتبر و نام‌ونشان‌دار است. فقط در این صورت می‌توانید هم از پوست‌تان مراقبت کنید و هم با برخورداری از ویژگی‌های زیبایی‌بخش آن‌ها، در تعامل با دیگران شایسته‌تر و جذاب‌تر به‌نظر برسید.

بهترین و سالم ترین لوازم آرایشی را از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه کنید

بهترین و سالم ترین لوازم آرایشی را از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه کنید

برای شیک بودن در عید 1403، دیجی کالا پیشنهادهای شگفت‌انگیزی برایتان دارد! اگر به‌دنبال یک سایت معتبر هستید، به دیجی کالا حتما سر بزنید و خرید آنلاین لوازم آرایشی را از میان بی‌نهایت محصولات متنوع و با کیفیت‌های به‌روز انجام دهید.

دیجی کالا، علاوه‌بر تنوعی که برای مشتریان خود در نظر گرفته، امکان مقایسه قیمت‌ها را هم فراهم کرده است تا تجربه یک خرید لذت‌بخش را برایتان رقم بزند. با لوازم‌آرایشی سالم و تست‌شده دیجی کالا، یک ظاهر حرفه‌ای و منحصربه‌فرد از خودتان در نگاه دیگران بسازید.

جمع‌بندی

یکی از اصول مهم شیک بودن در عید 1403 برای خانم‌ها، داشتن یک ظاهر جدید و متفاوت با ایده‌های آرایشی است که در این مقاله خواندید. در تعاملات و دیدوبازدیدهای عید، چهره‌ای که شما برای خود می‌سازید، دیگران را به‌شکل عمیقی تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین، به چگونگی عملکرد خود توجه زیادی داشته باشید چراکه آرایش شما، به‌عنوان یک بوم برای بیان شخصیت‌تان عمل می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.