حریق یک تالار پذیرایی در شاندیز

کاظم مقدسی، مدیر منطقه ۵ عملیات آتش نشانی مشهد اظهار کرد: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه‌های ۵۵ و ۳۰ و ۲۷ و ۳۱ و یک دستگاه خودروی آتش نشانی فوماتیک را به محل اعزام کرد.

مدیر منطقه ۵ عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه و با استفاده از تجهیزات تخصصی به سرعت حریق را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگر بخش‌ها جلوگیری کردند.

خبر مرتبط
رکود یارانه‌ای زودگذر است

دنیای اقتصاد- هیات اعزامی IMF (صندوق بین‌المللی پول) پس از بررسی تحولات اخیر اقتصاد ایران در تحلیلی اعلام کرد که اگرچه انتظار می‌رود طرح اصلاح یارانه‌ها به رکودی زودگذر در اقتصاد ایران منجر شده و به طور موقت نرخ تورم را افزایش دهد، اما این طرح در میان مدت تا حد قابل ملاحظه‌ای چشم‌انداز اقتصاد ایران را بهبود خواهد بخشید و باعث خواهد شد که فعالیت‌های اقتصادی به پتانسیل خود نزدیک‌تر شود. براساس تحلیل این هیات، مقامات ایران در مهار آثار اولیه اصلاح قیمت‌های انرژی بر تورم موفق بوده‌اند.

وی افزود: دود ناشی از حریق باعث دودگرفتگی شدید در طبقات دیگر شده بود که آتش نشانان با استفاده از دمنده‌های فشار قوی و دستگاه‌های توربوفن اقدام به تخلیه دود و تهویه نمودند.

مقدسی بیان کرد: خوشبختانه در زمان رخ دادن حادثه، کسی در این ساختمان حضور نداشت و مجموعه تعطیل بود.

مدیر منطقه ۵ عملیات آتش نشانی مشهد افزود: علت حریق در دست بررسی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.