هشدار فرماندار طرقبه شاندیز به مسافران/  جاده‌های این شهرستان لغزنده است!

 حمیدرضا ضیایی رحیمیان افزود: با توجه به صدور هشدارسطح نارنجی توسط هواشناسی استان مبنی بر تداوم بارش برف طی امروز و تقویت آن تا فردا پنجشنبه و ماندگاری هوای سرد، یخزدگی و لغزندگی جاده ها، تشکیل مه و کاهش دید و اختلال در سیستم حمل ونقل جاده ای، از شهروندان می خواهیم از حرکت به سمت مناطق تفریحی شهرستان خودداری نمایند.

وی گفت: در حال حاضر تیم های هلال احمر برای امداد رسانی احتمالی در مناطق مستعد خطر در شهرستان مستقر شده اند اما در صورت حضور گسترده مردم در مناطق ییلاقی و روستایی قطعا شهروندان گرفتار برف و یخبندان شده و امکان امدادرسانی سریع به همه وجود نخواهد داشت.

فرماندار طرقبه شاندیز با یادآوری یخبندان ماه گذشته در این شهرستان و گرفتار شدن صدها خودرو در معابر، بیان کرد: هشدار می دهیم خودروها با ورود به مسیرهای روستایی در این مناطق قطعا گرفتار برف و معابر یخ زده خواهند شد.

بر اساس اعلام دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان شهرستان طرقبه و شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

همچنین اکنون ۱۵ آبادی شهرستان طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگر پذیر هستند.

شهرستان طرقبه - شاندیز نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه‌های طبیعی کوهستانی، چشم‌اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.