امداد نوروزی مونتاژکاران

ام‌وی‌ام دارای یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌‌‌های امداد جاده‌ای در سراسر کشور است که به محض تماس مشتریان، نزدیک‌‌‌ترین امدادگر را به محل اعزام می‌‌‌کند. از جمله ویژگی‌‌‌‌‌‌های امداد خودرو جاده‌ای شبانه‌روزی مدیران خودرو می‌توان به حضور بیش از ۱۰۰ خودروی امداد کاملا مجهز در سراسر کشور، فعالیت شیفتی بیش از ۱۲۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین، میانگین زمان حضور در محل کمتر از ۳۰ دقیقه، امدادرسانی جاده‌ای به صورت ۲۴ ساعته در تمام استان‌‌‌ها، پوشش تمام محورهای پر‌تردد نوروزی، پوشش تمام محورهای اصلی کشور به ویژه محورهای پرتردد در ایام نوروز و فعالیت انواع متخصصان خدمات پس از فروش مانند تعمیرکار، صافکار و ... در ایام نوروز اشاره کرد.

در این طرح بیش از ۱۰۰ خودروی امدادی و ۱۲۰ نمایندگی خدمات پس از فروش از روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در تمام استان‌‌‌ها به ویژه محورهای پرتردد فعال بودند تا به مسافران نوروزی خدمت‌‌‌رسانی کنند.

اما کرمان موتور نیز طرح ویژه نوروزی خود را از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ با ۱۲۰ پایگاه در سراسر کشور اجرا کرد.

خودروهای امدادی کرمان موتور در نوروز ۱۴۰۳ در ۱۲۰ نقطه از راه‌های مواصلاتی و شهرهای ایران مستقر بودند. اعزام تکنسین‌‌‌های متخصص امدادی به مناطق و جاده‌‌‌های مواصلاتی پرتردد و استقرار کارشناسان پشتیبان در نمایندگی‌‌‌های سراسر کشور و  دفتر مرکزی (شامل کارشناسان فنی و مهندسی‌، گارانتی‌، انبار قطعات یدکی و پشتیبان مرکز تماس امداد خودرو) از دیگر اقدامات انجام شده جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و اطمینان خاطر به ایشان در سفرهای نوروزی بود. خدمات ارائه‌شده به مشتریان کرمان موتور شامل خدمات تعمیراتی، خدمات جابه‌جایی و کمک به رانندگان در صورت بروز حادثه در جاده‌‌‌ها بود.

همچنین طرح امداد نوروزی بهمن موتور نیز از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲به مدت ۱۹ روز اجرا شد.  این طرح با کمک ۸۵ عاملیت حاضر و اسکان ۱۱۰ امدادگر در شهرهای متفاوت و در مسیرهای مواصلاتی اجرا شد.  بر این اساس واحدهای امدادی خودروهای بهمن به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی کردند.  طی این طرح، تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی‌‌‌های بهمن‌‌‌‌‌‌موتور از ساعت ۸ تا ۱۷:۳۰ به صورت کشیک آماده به مشتریان این گروه صنعتی خدمات ارائه دادند.