اپلیکیشن‌هایی که تماشای Euro 2016 را لذت‌بخش‌تر می‌کند

یک هفته پیش هیجان‌انگیزترین و البته پرمخاطب‌ترین مسابقات دنیا یعنی فوتبال Euro ۲۰۱۶ آغاز شد. حالا طرفداران هر یک از تیم‌های اروپایی حاضر در این مسابقات لحظه شماری می‌کنند تا تیم‌های محبوبشان به مرحله نهایی و در آخر قهرمانی این جام برسد. بدون شک در محل کار، محیط خانه یا دورهمی‌های مختلف یکی از بحث‌های اصلی هم پیش‌بینی برنده این مسابقات است. این دور از مسابقات جام ملت‌های اروپا در کشور فرانسه برگزار می‌شود؛ کشوری که در یک سال گذشته روزهای سختی را به‌خاطر حملات تروریستی پشت‌سر گذاشته است. حالا این کشور برای اینکه قدرت خود را یک بار دیگر ثابت کند این مسابقات را با بالاترین تدابیر امنیتی برگزار می‌کند.فارغ از بحث‌های امنیتی این دور از جام ملت‌های اروپا عاشقان بازی فوتبال تنها در فرانسه نیستند بلکه حالا میلیون‌ها نفر در قسمت‌های مختلف دنیا این مسابقات را دنبال می‌کنند و می‌خواهند به سرعت اخبار و اطلاعات آن را بدون هیچ معطلی دریافت کنند . افرادی هستند که با تلویزیون یا رادیو مسابقات یورو۲۰۱۶ را دنبال می‌کنند، اما برخی از افراد فوتبال‌دوست به‌خاطر شرایط کاری و دلایل دیگر شاید امکان مشاهده یا گوش‌ دادن مستقیم به این مسابقات را نداشته باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید یا می‌خواهید با کمک تکنولوژی‌هایی که در اختیار دارید مانند تبلت‌ یا گوشی هوشمند به سرعت به اخبار و اتفاق‌های مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا دسترسی داشته باشید بهتر است با ما همراه باشید. در ادامه بهترین اپلیکیشن‌هایی که سایت phonearena برای داشتن یک تجربه لذت‌بخش از این مسابقه‌ها معرفی کرده است به شما معرفی می‌کنیم.

UEFA Euro ۲۰۱۶

سیستم‌عامل : اندروید و ios

قیمت: رایگان

این برنامه رسمی یوفا برای مسابقات است و هدف آن تبدیل شدن به قطب اصلی دریافت اخبار، برنامه بازی‌ها، جدول رده‌بندی، نتایج بازی‌ها، بازیکنان برجسته‌تر و به‌طورکلی همه‌چیز درباره یورو ۲۰۱۶ است. پس از نصب و اجرای این برنامه، از شما خواسته می‌شود که تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب یک تب اختصاصی برای اخبار مربوط به تیم محبوب شما ساخته می‌شود. البته این اپ سایر اخبار این مسابقات را هم در اختیار شما می‌گذارد. زمانی که تیم انتخابی شما بازی داشته باشد، برنامه به‌عنوان صفحه دومی عمل خواهد کرد. انواع اطلاعات اضافی، ویدئوها و فایل‌های صوتی مربوط به بازی، آمار و ارقام رسمی و دیگر اطلاعات را نیز از طریق این اپ می‌توانید دریافت کنید. همچنین اگر در فرانسه باشید و خیلی خوش‌شانس می‌توانید بلیت بازی مورد نظر خود را هم دریافت کنید.

UEFA Euro 2016 Fan Guide

سیستم‌عامل: اندروید و ios

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن برای افرادی مفید است که خود را برای مشاهده این مسابقات به فرانسه رسانده‌اند یا ساکن این کشور هستند. اگر یکی از این افراد هستید، قطعا به شما حسادت خواهیم کرد؛ چراکه این یک تجربه فراموش‌نشدنی برای شما خواهد بود. بنابراین برای اینکه این تجربه خود را تا جای ممکن دلپذیر کنید، بهتر است از برنامه رسمی راهنمای یوفا برای طرفداران این مسابقات یعنی UEFA Euro ۲۰۱۶ Fan Guide استفاده کنید. فراموش نکنید که فرانسه یکی از کشورهای زیبای دنیا است و همچنین مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۴ ساعته نیست؛ بنابراین می‌توانید زمان اقامت خود در فرانسه و زمان‌هایی که مشغول دیدن مسابقات فوتبال نیستید را به کمک این اپ مدیریت کنید

این اپ به گردش شما در فرانسه، بررسی گزینه‌های مختلف حمل‌ونقل و نحوه و محل دریافت بلیت بازی‌های موردنظرتان کمک می‌کند . همچنین این اپ به شرح نکات عالی درباره شهرهایی که قرار است از آنها دیدن کنید می‌پردازد.

LiveScore Euro 2016

سیستم عامل : اندروید و ios

قیمت: رایگان

اگر از طرفداران دو آتشه مسابقات فوتبال باشید قطعا می‌خواهید هر جا که هستید به‌سرعت به نتایج مسابقات دسترسی داشته باشید. وب‌سایت LiveScore می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. البته با شروع مسابقات یورو ۲۰۱۶، LiveScore اپلیکیشن اختصاصی منتشر کرده که نتایج سریع همه بازی‌ها را به اشتراک می‌گذارد. همچنین می‌توانید برنامه و جدول رده‌بندی بازی‌ها را ببینید. این برنامه می‌تواند بهترین برنامه برای کسانی باشد که به تلویزیون و رادیو دسترسی ندارند.

BBC Sport

سیستم‌عامل: اندروید و ios

قیمت: رایگان

آیا می‌خواهید تمام بازی‌ها را به‌صورت زنده ببینید؟ قطعا پاسختان به این سوال مثبت است. خوشبختانه اپلیکیشن BBC Sport اجازه تماشای تمام بازی‌ها را به‌صورت زنده می‌دهد.

درصورتی‌که بازی را از دست بدهید، می‌توانید روی اخبار برجسته برای به دست آوردن جزئیات اتفاق‌های مهم آن بازی، حساب کنید.

Euro 2016

سیستم‌عامل: اندروید

قیمت: رایگان

اگر به هر دلیلی برنامه رسمی خود یورو ۲۰۱۶ متعلق به فیفا را دوست نداشتید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. این برنامه، کاربردی یکسان دارد. می‌توانید اطلاعاتی مربوط به تیم‌ها، جدول رده‌بندی، تاریخ مسابقات، امتیازات گروهی، نتایج مسابقات و حتی اطلاعات بازیکنان را ببینید.مهم‌تر از همه می‌توانید امتیازات زنده که در هر دقیقه به روزرسانی می‌شوند، گل‌ها، پنالتی‌ها و هر جزء حیاتی را ببینید. تمام این اطلاعات در رابط کاربری ساده عرضه می‌شوند تا اطلاعات موردنیاز را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون حواس‌پرتی دریافت کنید.

Score Hero

سیستم عامل: اندروید، ios

قیمت: رایگان

دیگر برنامه‌های جدی کافی هستند، حالا وقت استراحت است. درست است که از کلمه استراحت استفاده کردیم ولی Score! Hero چندان هم ساده نیست. در این بازی باید با رسم مسیر به شوت کردن توپ یا گل زدن و رد کردن توپ از دروازه‌بان همیشه هشیار بپردازید. چند مرحله اول ساده هستند اما زمانی که به مراحل پیشرفته‌تر برسید، این بازی شخصیت اصلی خود را نشان می‌دهد. بازی چالش‌برانگیزی است و بیشتر اوقات شما را چنان عصبی می‌کند که گوشی هوشمندتان درخطر کوبیده شدن به دیوار قرار خواهد گرفت. زمانی که در این بازی امتیاز به دست بیاورید، احساس می‌کنید افتخار کسب کرده‌اید.