کمپانی Kingmax اعلام کرد در حدود تولید حافظه‌های فلش با حجم بسیار پایین است که اندازه‌ای معادل ۲/۳×۲/۳میلیمتر دارد. جان لین، مدیر فروش خاورمیانه‌ای Kingmax با اعلام این خبر در یک جلسه مطبوعاتی افزود: در حال حاضر این حافظه روی تلفن‌های همراه موتورولا به کار گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این کمپانی از ابتدا با تولید حافظه شروع به فعالیت کرده و روی هیچ یک از ابزار دیگر IT فعالیت نداشته است به طبع، توان اجرایی خود را به تولید تکنولوژی‌های پیشرفته و منحصربه‌فرد در راستای تقاضای مصرف‌کننندگان معطوفل کرده که ماحصل آن قرار گرفتن در میان ۱۰برند برتر تولیدکننده حافظه است.

لین ادامه داد: تمامی مراحل تولید یک حافظه اعم از تولید ویفر تا پکینگ در این کمپانی انجام می‌شود که با توجه به این مهم محصولات Kingmax همچون دیگر مارک‌های تجاری دنیا دستخوش نواسانات قیمت به دلیل تغییر قیمت‌های چیپست، ویفر و بورد نیست.

مدیر فروش خاورمیانه‌ای Kingmax در رابطه با برنامه‌های سال ۲۰۰۷ این کمپانی گفت: با توجه به تغییرات تکنولوژی همچون تبدیل DDR با DDR۲ و در حال حاضر به DDR۳ و نیز عرضه ویندوز ویستا این کمپانی با این تغییرات همسو بوده است و رم‌هایی با ظرفیت ۲گیگابایت را در سال‌جاری به بازار عرضه خواهد کرد تا نیاز کاربرانی را که از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند برآورده سازد.