ساعت هوشمند صفحه گرد سامسونگ Gear A نام خواهد گرفت

انتظار می‏رفت سامسونگ ساعت هوشمند خود را که از آن با نام Orbis یاد می‏شد دیر یا زود به بازار معرفی کند؛ اما از قرار معلوم این ساعت هوشمند جدید به نام Gear A تغییر نام داده است. براساس آخرین گزارش‏های منتشر شده، ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دو مدل عرضه خواهد شد، مدل اول تنها از طریق بلوتوث با گوشی‏ هوشمند ارتباط برقرار می‏کند و مدل دوم با پشتیبانی از ۳G، امکان تماس صوتی را نیز میسر می‏سازد و هر دو مدل به وای‏فای‏ نیز مجهز خواهند بود.

عرضه ساعت هوشمند Gear A در دو مدل ممکن است امکان فروش این محصول را بیشتر کند؛ چرا که بعضی از کاربران نیازی به امکانات نسخه ۳G ندارند و ترجیح می‏دهند نیازهای خود را با اتصال ساعت به گوشی همراه برطرف کنند.

اگر از طرفداران محصولات سامسونگ باشید احتمالا با Gear S این شرکت آشنا هستید، ‏این محصول از ارتباط موبایل بهره می‏برد. همان‌طور که گفتیم قابلیت اتصال به اپراتورهای موبایل در ساعت‏های هوشمند سامسونگ برای کاربر گران تمام می‏شود؛‏ به‌عنوان مثال فروشنده رسمی محصولات سامسونگ در بریتانیا ساعت هوشمند Gear S را با قیمت ۲۳۹ پوند به فروش گذاشته است درحالی‌که Gear ۲ بدون قابلیت بهره‏گیری از اپراتور‏های موبایل قیمتی معادل ۱۶۹ پوند دارد.

در گزارش‌های جدید مدل این محصول نیز مشخص شده است. مدل بلوتوث این محصول با نام SM-R۷۲۰ نامیده می‏شود درحالی‌که مدل ۳G این ساعت هوشمند جدید SM-R۷۳۰ نام‌گذاری شده است. البته مدل مخصوصی از این ساعت هم برای عرضه در بازار کره‏ معرفی خواهد شد اما تاکنون اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.