10 سال با  «علی بابا»

این شرکت در طول سالیان فعالیت خود، تلاش کرده تا با کمک محصولات محتوایی در کنار خدمات گردشگری، منابع اطلاعاتی کاملی را در اختیار مسافران قرار دهد و به پشتوانه حضور همکاران حرفه‌ای و تاثیرگذار، توانسته بر سکوی اول صنعت گردشگری ایران بایستد.

در حال حاضر علی‌بابا با پوشش سفر در ۱۳۵۱ نقطه ایران و جهان، رضایت ۹۷.۲ درصدی مشتریان از خدمات پشتیبانی ۲۴ساعته و دارابودن بیشتر از ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی تاثیرگذار و حرفه‌ای (در دفاتر تهران، کیش و گرگان و شعب خرید حضوری در تهران شامل قیطریه و دادمان) رتبه ۱ سفر در ایران به حساب می‎‌آید.

علی‌بابا در حوزه سازمانی و آژانسی نیز فعال است و پنل فروش سازمانی، سفرکارت علی‌بابا و پنل آژانسی از خدمات علی‌بابا برای مشتریان سازمانی و آژانسی به‌حساب می‌آیند.

سفرکارت روشی متمایز برای قدردانی است که هر سازمان می‌تواند برای همکاران، مشتریان یا شرکای تجاری خود به مناسبت‌های مختلف در نظر بگیرد. این روش قدردانی برای رفاهیات کارکنان، هدایای سازمانی و جوایز باشگاه مشتریان قابل‌استفاده است؛ در واقع سفرکارت ابزاری برای مدیریت هدفمند بودجه رفاهیات و تقویت ارتباط با شرکای تجاری‌ و همچنین پیشنهادی خلاقانه و جذاب برای جوایز باشگاه مشتریان است.