گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سهام؛

خروج سرمایه از بورس تکرار شد

کدخبر: ۶۱۰۱۵۶
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته 604 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 121 میلیارد تومان بود.

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران از سر گرفته شد و شاهد خروج پول حقیقی در 4 روز معاملاتی بودیم. در اولین روز هفته 181 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. رقم ورود پول حقیقی در روز یکشنبه یک میلیارد تومان و روز دوشنبه 12 میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی 310 میلیون تومان بود. 

در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد خروج پول بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 102 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته 604 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 121 میلیارد تومان بود.  

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی خساپا بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. پس از خساپا، نمادهای شپنا، شبندر، وبصادر و فملی در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای ومعادن، ثاخت و کی بی سی بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز کترام، فولاد، وبملت، شپنا و فملی بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در مقابل غمایه، حآفرین، توریل، وساخت و شستا بیشترین ورود را ثبت کردند.

روز دوشنبه بیشترین خروج سرمایه به نمادهای ونوین، خساپا، بوعلی، وسالت و فملی تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای وتجارت، وبملت، زشریف، غکورش و ثمسکن بیشترین ورود را داشتند. در روز سه‌شنبه نیز بیشترین خروج به وبملت، شستا، وسالت، خودرو و غمایه اختصاص داشت و حفاری، فزر، قنیشا، ثغرب و تپسی بیشترین ورود را داشتند. 

در آخرین روز هفته نیز بیشترین خروج متعلق به ونوین، وبملت، وتجارت، شپنا و شبندر بود و در سوی دیگر حفاری، فزر، حپارسا، سامان و حآفرین بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند. 

020824

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید