رصد بازار خودروهای داخلی؛

حرکت بازار خودرو خلاف پیش‌بینی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۶۱۳۳
اقتصادنیوز: رکود در بازار از یک سو و تعطیلات آخر هفته از سوی دیگر عمده دلایلی است که بسیاری تصور می‌کردند به واسطه آنها شاهد تداوم روند آرامش در بازار خواهیم بود، تصوری که غلط از آب در آمد و خودروهای داخلی امروز 13 شهریور 1402سمت و سوی گرانی به خود گرفتند.
حرکت بازار خودرو خلاف پیش‌بینی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی بازار امروز برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو میان رشد و ثبات قیمت سرگردان بودند؛ سرگردانی که برخلاف تصورات شکل گرفت. به گفته فغالان بازار خودور علاوه بر عوامل مذکور که می‌توانست بازار خودرو را کاهشی کند، امروز دلار هم نوسان رو به پایین داشت اما این عامل هم تاثیری بر قیمت خودرو نداشت.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار رشدی 10 میلیونی داشت و بیشترین افزایش قیمت در میان پرطرفدارهای ایران خودرو را به خود اختصاص داد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است نسبت به چهارشنبه گذشته قیمت «سمند سورن پلاس» در بازار 570 میلیون تومانی شد و رشد 3 میلیونی قیمت را تجربه کرد، اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز رشدی 10میلیونی داشت و قیمت آن به یک میلیارد و 155 میلیون تومان رسید. اما در بازار امروز «رانا پلاس» بدون تغییر 488 میلیون تومان قیمت خورد.

اما خانوداه دنا هم امروز رشد قیمت داشتند،‌ با این شرایط «دناپلاس» در بازار  622 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 2 میلیونی داشت و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد 4 میلیونی به 804 میلیون تومان رساند. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و 765 میلیون تومانی باقی ماند.

سایپا اقتصاد 13

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید