گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

ریزش رمز ارزها / افت دو درصدی بیت کوین

کدخبر: ۵۸۸۰۴۳
اقتصادنیوز: سرانجام فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافت و بیت کوین هم حدود 700 دلار از کانال 30000 دلار فاصله گرفت.
ریزش رمز ارزها / افت دو درصدی بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز فروشنده ها در بازار رمز ارزها دست برتر را دارند و با فروش های خود توانسته اند قیمت اکثر نمادها را پایین بکشند. بیت کوین در حال حاضر با افت 2 درصدی در حدود نرخ 29300 دلار معامله می شود.

بازده هفتگی بیت کوین به منفی 2 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه هم افت 4 درصدی در این رمز ارز دیده می شود. بیت کوین با ارزش بازار 569 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 12 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش معاملات بیت کوین نسبت به دیروز بهبود یافته و انتظار می رود فردا ارزش معاملات بیشتر از این هم بشود.

اتریوم 1850 دلار

اتریوم هم امروز با افت 1.5 درصدی در حدود نرخ 1850 دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی حدود 3 درصد و در مقیاس ماهانه 2 درصد کاهش قیمت داشته است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 5.5 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 222 میلیارد دلار است.

اتریوم که تا همین چند روز قبل فاصله کمی برای ورود به کانال 2000 دلار داشت، اکنون روند نزولی گرفته و برخی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال امیدوارند که قیمت پس از افت اخیر، بتواند دوباره با یک حرکت پرشتاب به سمت 2000 دلار حرکت کند.

فقط 2 آلت کوین مثبت هستند

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها 2 نماد هستند که رشد کرده اند. دوج کوین با رشد 3 درصدی و بیت دائو با رشد یک درصدی تنها نمادهای مثبت در این فهرست هستند. مابقی نمادها هم افت قیمت داشته اند که تون کوین با افت 7 درصدی بیشترین کاهش قیمت امروز را دارد.

میکر و ریپل با افت 6 درصدی از منفی ترین نمادهای امروز هستند و اینترنت کامپیوتر، استکس، استلار، آپتوس و چین لینک هم نمادهای منفی 5 درصدی امروز بوده اند.

در مقیاس 30 روزه، استکس با افت 21 درصدی بیشترین زیان را به خریداران وارد کرده و پس از آن الگوراند با افت 18 درصدی قرار دارد. مابقی نمادهایی که در بازه ماهانه افت کرده اند، افت کمتر از 7 درصد دارند.

اما طی همین مدت استلار با رشد 62 درصدی بازده خوبی داده و در صدر پربازده ترین نمادها قرار گرفته است. میکر با رشد 47 درصدی و ریپل با رشد 42 درصدی از دیگر نمادهای پربازده در مقیاس ماهانه بوده اند.

طی این مدت سولانا، بیت دائو و بیت کوین کش هم به ترتیب 37، 31 و 27 درصد رشد کرده اند و بازدهی خوبی داشته اند.

بهبود وضعیت ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 2 درصدی به 1.17 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات امروز بالا رفته و با رشد 32 درصدی به رقم 29 میلیارد دلار رسیده که از این جهت بازار وضعیت بهتری نسبت به دیروز دارد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2.7 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم عدد 26 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید