پیش بینی روند بازار سکه 27 مهر

خط حمایت جدید سکه /قیمت طلایی دلار برای سکه

کدخبر: ۴۴۸۳۴۱
تحلیل گران فنی اعتقاد دارند حرکت قیمت دلار به سوی سطح 27 هزار و 500 تومانی یکی از عوامل مهمی است که می تواند قیمت سکه را از سطح مقاومتی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومانی عبور دهد.
خط حمایت جدید سکه /قیمت طلایی دلار برای سکه

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سکه توانسته است در هفته های اخیر خط حمایتی 11 میلیون و 600 هزار تومان را حفظ کند. روز دوشنبه نیز با وجود قدرت گیری کاهشی های بازار، قیمت سکه به زیر خط حمایتی یاد شده نرفت. جدا از این در معاملات پشت خطی شب گذشته تمایل به خرید در بازار فلز گران بهای داخلی زیاد شده بود، به طوری که در برخی مقاطع زمانی سکه امامی وارد کانال 11 میلیون و 700 هزار تومان شد.

Untitled-10

با وجود نوسانات رفت و برگشتی روز گذشته، بیشتر تحلیل گران اعتقاد دارند که سکه در شرایط کنونی به نوسان در بازه محدود 11 میلیون و 600 الی 11 میلیون و 800 هزار تومان ادامه خواهد داد. در واقع سکه بازان تصور نمی کنند که افزایش قیمت فلز گران بهای داخلی در شب گذشته در روز جاری به شکل معناداری ادامه پیدا کند. البته روند بازار نشان داده است که احتمال نزول سکه به زیر محدوده 11 میلیون و 600 هزار تومان نیز دشوار است.


در اکوایران ببینید؛«سیف اخلالگر اقتصادی است؟»


 

به باور تحلیل گران فنی، حرکت قیمت دلار به سوی سطح 27 هزار و 500 تومانی یکی از عوامل مهمی است که می تواند قیمت  سکه را از سطح مقاومتی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومانی عبور دهد. در کنار این، برگشت دلار به زیر محدوده ۲۷هزار و ۱۰۰ تومان، شانس شکسته شده حمایت ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را افزایش خواهد داد. با توجه به روند معاملات پشت خطی می توان انتظار داشت که در روز جاری، فلز گران بهای داخلی به سوی مقاومت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کند. با این حال، در صورت عرضه بازارساز در بازار دلار، سکه بازان نیز برای خرید چندان عجله نخواهند کرد.

پشت خطی2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید