روزنامه هفت‌صبح در گزارشی با عنوان «اضطراب جمعی ایرانیان تورنتو» به مهاجرت ایرانیان به کانادا و سیاست‌های مهاجرتی این کشور پرداخته است. در این گزارش آمده است شمار بالای مهاجران به کانادا نه تنها صدای شهروندان این کشور را درآورده است حتی خودمهاجران که بسیاری از آنها ایرانیان هستند به سیاست‌های مهاجرتی این کشور برای جذب نیروی کار انتقاد دارند. براساس این گزارش هزینه‌های اجاره، ودیعه، و بهره وام مسکن در این هشت سال تقریبا دوبرابر شده است.

روزنامه هم‌میهن گفت‌وگویی با حسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و سرپرست شرکت مترو انجام داده که او گفته است: ما چیزی به نام حجاب‌بان در مترو نداریم. آن چیزی که شما به آن اشاره می‌کنید کارکنان یگان حفاظت مترو هستند.

روزنامه اعتماد نیز به ۱۴۲ایراد لایحه حجاب پرداخته و به ۷۸ مورد ابهام، ۲۲ مورد مغایرت با قانون اساسی، ۱۰ مورد مغایرت با شرع مقدس و ۵ مورد مغایرت با سیاست‌های کلی نظام اشاره کرده است‌. این روزنامه همچنین در مطلبی با عنوان «مالیات و سال سخت ایرانی‌ها» نوشته است: دولت تلاش کرده کمبود فروش نفت را از طریق افزایش شدید، ناگهانی و غیرمنطقی درآمدهای مالیاتی جبران کند.

روزنامه فرهیختگان در صفحه اول خود گزارشی را با روتیتر «طبق آخرین نظرسنجی‌ها روحانی یک‌چهارم رئیسی مقبولیت دارد» و تیتر «فقط معجزه منتقدان او را احیا می‌کند» نوشت: باتوجه به اظهارات روحانی و جوی که در فضای مجازی پیرامون اقدامات و اظهارات رئیس‌جمهور سابق راه افتاده، این گمان ایجاد شده است که اکنون روحانی محبوبیت قابل‌توجهی در میان افکار عمومی جامعه دارد، در‌حالی‌که برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد میزان محبوبیت حسن روحانی در شرایط فعلی کمی بیش از روزهای ابتدایی است که او در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ شرکت کرده بود؛ با این حال میزان محبوبیت رئیسی تقریبا چهار برابر بیش از روحانی است، آن‌هم در شرایطی که نارضایتی‌هایی نسبت به فعالیت و اقدامات دولت رئیسی وجود دارد. براین اساس میزان محبوبیت یک به چهار حسن روحانی نشان می‌دهد با وجود داغ شدن بازار طعنه‌های انتخاباتی از جانب روحانی و حامیان او، حسن روحانی، از محبوبیت قابل توجهی در میان افکار عمومی برخوردار نیست و به‌نظر می‌رسد روحانی با کش‌دار کردن دعواها و طعنه‌هایی که از جانب ‌اصولگرایان تندرو مطرح می‌شود به دنبال بالابردن این میزان و افزایش شانس خود برای پیروزی در انتخابات اسفند است.