گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و سکه رسمی؛

ریزش قیمت سکه در بازار رسمی؛ دلار نزولی شد

کدخبر: ۵۹۴۵۲۱
اقتصادنیوز: قیمت دلار و سکه در بازار رسمی امروز یکشنبه ۵ شهریور ماه 1402بر مدار کاهش قرار گرفت.
ریزش قیمت سکه در بازار رسمی؛ دلار نزولی شد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز کاهش بیشتری نسبت به روزهای گذشته را تجربه کرد.

قیمت دلار امروز، یک‌شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش پنج تومانی نسبت به روز قبل در سطح 41 هزار و 291 تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت یورو امروز با افزایش جزیی 29 تومانی نسبت به روز گذشته در 44 هزار و 575 تومان ایستاد.

در همین راستا، قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 243 تومان بر تابلو درج شد که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 537 تومان، 40 هزار و 522 تومان و 10 هزار و 221 تومان درج شده است.

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز نوسان‌های متفاوتی را به ثبت رساند.

قیمت دلار امروز ‌یکشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۲، به‌صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان با کاهش پنج تومانی نسبت به روز گذشته، به‌طور میانگین 41 هزار و 290 تومان اعلام شد.

در همین سایت، قیمت یورو توافقی نیز امروز با افزایش 11 تومانی نسبت به روز گذشته، با رقم میانگین 44 هزار و 574 تومان بر روی تابلو درج شد.

قیمت درهم امارات به‌صورت توافقی به‌طور میانگین معادل 12 هزار و 845 تومان اعلام شد که نشان از کاهش 63 تومانی این ارز نسبت به‌ دیروز داشت.

این نرخ‌ها در حالی است که  قیمت دلار  در  بازار آزاد  یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری است؛  قیمت دلار در بازار آزاد  با اختلاف تقریبا 8 هزار تومانی در کانال 49 هزار تومان قرار دارد.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز کاهشی بوده است.

قیمت سکه امامی که روز گذشته به کانال 27 میلیون تومانی افت پیدا کرده بود، امروز با ادامه روند کاهشی توانسته جایگاه خود را در این کانال تثبیت کند.  قیمت سکه امامی  امروز با افت تقریبا 220 هزار تومانی به‌طور میانگین با رقم 27 میلیون و 726 هزار تومان درج شد.

همچنین در سایت اتحادیه طلا،  سکه امامی  امروز نیز در کانال 27 میلیون تومانی قرار داشت و رقم 27 میلیون و 900 هزار تومان برای آن درج شد.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز در سقف کانال 14 میلیون تومان قرار داشت و به‌طور میانگین رقم 14 میلیون و 880 هزار تومان را نشان داد که نسبت به روز گذشته حدود 70 هزار تومان کاهش داشت.

 قیمت ربع سکه در کانون صرافان، 9 میلیون و 910 هزار تومان اعلام شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید