حال و هوای بازار ارز و طلا به روایت «اقتصادنیوز»؛

نوسان محدود قیمت دلار و سکه /نرخ طلا ثابت ماند

کدخبر: ۵۶۹۲۷۷
براساس نرخ‌های بازار آزاد که از سوی بانک مرکزی به عنوان بازار غیررسمی و با نرخ‌های غیرواقعی شناخته می‌شود قیمت دلار در همان محدوده روزهای انتهای فروردین قرار دارد.
نوسان محدود قیمت دلار و سکه /نرخ طلا ثابت ماند

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز دوشنبه 4 اردیبهشت در سایت مرکز مبادله،  قیمت دلار  حدود 42 هزار و 290 تومان قید شده است.این قیمت در مقایسه با 4 روز قبل کاهش 160 تومانی را نشان می دهد.

قیمت یورو امروز  نیز در مرکز مبادله در یک قدمی کانال 47 هزار تومان قرار دارد. طبق اعلام سایت  مرکز مبادله نرخ یورو امروز 46 هزار و 935 تومان است.

همچنین  قیمت درهم امارات در این مرکز امروز 11 هزار و 515 تومان درج شده است. نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 38 هزار و 290 تومان، 42 هزار و 496 تومان و 10 هزار و 426 تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

در سایت کانون صرافان که میانگین قیمتی تعدادی از صرافی‌های مجاز در نرخ توافقی را اعلام می‌کند،  قیمت دلار امروز  41 هزار و 911 تومان درج شده است.

تا حوالی ساعت 13:30 ظهر امروز 4 اردیبهشت،  قیمت یورو  به صورت توافقی نیز در این سایت 45 هزار و 724 تومان است و قیمت  درهم امارات  هم به طور میانگین 13 هزار و 142 تومان اعلام شده است.

نوسان محدود نرخ دلار و سکه

در نرخ‌های  بازار آزاد که از سوی بانک مرکزی به عنوان بازار غیررسمی و با نرخ‌های غیرواقعی شناخته می‌شود قیمت دلار در همان محدوده روزهای انتهای فروردین قرار دارد. 

فعالان اقتصادی می گفتند بازار ارز و سکه تهران از روز دوشنبه 4 اردیبهشت در حالی آغاز به کار خواهد کرد که بازارهای همسایه در تعطیلات یک هفته‌ای عید فطر به سر می برند.

 این موضوع ممکن است قدرت معامله گران کاهشی و افزایشی را تعدیل کند.

از نگاه این دسته، تعطیلات در بازارهای همسایه احتمالا باعث شود نرخ دلار و سکه در هفته اول اردیبهشت در همان محدوده قبل از عید فطر معامله شود. 

ثبات قیمت طلا 18 عیار

قیمت طلا 18عیار در بازار امروز در محدوده 2 میلیون و 605 هزارو 600 تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با 31 فروردین تقریبا ثابت است. 

قیمت سکه ،نیم سکه  و ربع سکه

امروز  قیمت سکه امامی  در سایت کانون صرافان ایرانیان بطور متوسط حدود 31 میلیون و 22 هزار تومان اعلام شده است. 

همچنین  قیمت نیم سکه  در سایت مذکور 18 میلیون و 283 هزار تومان اعلام شده است.

تا حوالی ظهر امروز - دوشنبه -  قیمت ربع سکه  نیز بطور میانگین حدود 11 میلیون و 300هزار تومان به چشم می‌خورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید