تداوم افت قیمت محصولات سایپا در بازار + جدول

کدخبر: ۳۷۹۵۶۸
قیمت محصولات پرتیراژ سایپا امروز 26 آذر نیز افت قیمت داشت، تا به این طریق بازار شاهد تداوم افت هر چند اندک قیمت محصولات این شرکت در بازار باشد.
تداوم افت قیمت محصولات سایپا در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار  داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

افت قیمت پرتیراژهای سایپا در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو خریداری در بازار وجود ندارد و نبود تقاضا موجب شده تا شاهد افت قیمت خودرو در بازار باشیم.

قیمت پرتیراژهای سایپا در بازار

براساس ارزیابی بازار خودرو «پراید 131» که مدت ها است با وجود آنکه تولید آن متوقف شده و همچنان عنوان خودرو ارزان را برای خود حفظ کرده است امروز با افت یک میلیونی قیمت   104 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد. این خودرو با توجه به قیمت پایین خود نسبت به سایر محصولات موجود در بازار توانسته طرفداران خاص خود را داشته باشد.

اما قیمت مدل هاچ‌بک پراید یا همان «پراید 111»  امروز یک میلیون تومان ارزان تر نسبت به روز گذشته در بازار قیمت خورد و با قیمت 124 میلیون تومان در بازار معامله شد که با این شرایط می توان گفت این خودرو نیز افتی یک میلیون تومانی در بازار داشته است.  تولید این خودرو نیز همانند پراید 131 متوقف شده اما این خودرو با توجه به قیمت و اسپرت بودن آن همچنان متقاضیان بسیاری دارد، این امر موجب شده تا این خودرو در بازار در رده خودروهای پرطرفدار قرار گیرد.

«تیبا2 معمولی» دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک قرار دارد طرفداران خاص خود را دارد، امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته و با قیمت 120 میلیون تومان معامله شد. «تیبا صندوقدار» نیز با توجه به قیمتی که در بازار عرضه می شود توانسته نظر متقاضیان را به خود جلب کند براساس ارزیابی بازار این خودرو نیز همانند روز گذشته و با محدوده قیمت 114 میلیون‌تومان در بازار قیمت خورد.

«ساینا» هم که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز امروز در بازار افتی 500 هزار  تومانی را تجربه کرد و با قیمت 125 میلیون و 500 هزار تومان در بازار معامله شد .

سایپا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید