بازتاب قهرمانی ساحلی بازان ایران
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست دادن روسیه، قهرمان جام بین قاره‌ای شد.ایران این مسابقه را با برد 4-3 به پایان رساند تا اولین قهرمانی در مسابقات فراقاره‌ای برای فوتبال ایران ثبت شود.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پس از قهرمانی شاگردانش در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای گفت: نشان دادیم نه تنها در سطح آسیا بلکه در سطح جهانی هم تیم خوبی هستیم.
مارکو اوکتاویو، سرمربی ایران پس از قهرمانی شاگردانش در این تورنمنت گفت: قهرمانی در این مسابقات رویایی بود که برای ما تحقق یافت. در 2 سال گذشته سخت تلاش کردیم و حالا با افتخار می‌توانم بگویم که پروژه ما سرانجام به بار نشست و به واقعیت تبدیل شد.وی افزود: ما تنها در قاره آسیا تیم خوبی نیستیم و نشان دادیم که در صحنه‌های جهانی هم تیم خوبی هستیم؛ چون موفق شدیم تیم قدرتمندی همچون روسیه را آن هم 2 بار در این تورنمنت شکست دهیم.
رییس فدراسیون فوتبال ایران روزشنبه را روزی به یادماندنی برای ورزش ایران دانست و گفت: پس از اینکه تیم ملی والیبال آمریکا را شکست داد، تیم ملی فوتبال ساحلی هم با شکست روسیه، عنوان قهرمانی را به دست آورد.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی به جامعه فوتبال کشور و مردم فوتبال‌دوست ایران گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی با تلاش، کوشش و غیرت توانستند روسیه قهرمان دو دوره جام بین قاره‌ای و جام جهانی 2013 تاهیتی را شکست دهند و قهرمان جهان شوند. وی با اشاره به اینکه پاداش مناسبی به تیم ملی فوتبال ساحلی داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در رسانه‌ها آمده بود که بنده گفته‌ام پاداشی به ساحلی بازان تعلق نمی‌گیرد؛ اما منظور من این نبود که قرار نیست پاداشی به ملی‌پوشان داده شود. بنده گفتم در حد تلاشی که کرده‌اند، نمی‌توانیم به آنها پاداش بدهیم.