بریجیت فورنی از کار با اولین شرکت خود به نام Profiles، یک آژانس روابط عمومی واقع در بالتیمور لذت می‌برد. اما در سال ۲۰۱۳، پس از پنج سال کار در شرکت،استعفا داد.او می‌گوید «این اولین شغل من بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه بود و گرچه شغل رویایی من به حساب می‌آمد، اما می‌خواستم توانایی‌های خود را گسترش دهم، در مورد صنعت روابط عمومی بیشتر بیاموزم و شبکه خود را به صورت ملی حول بالتیمور گسترش دهم.»او این کار را کرد. بریجیت پس از ترک شرکت در چندین شرکت بازاریابی دیگر مشغول به‌کار شد. او ارتباطات بحران را مدیریت، روابط عمومی را برای برندهای ملی راه‌اندازی و در کسب‌و‌کارهای بنگاه به بنگاه B۲B و کسب‌و‌کارهای بنگاه به مشتری B۲C کار کرد.اما او در ژوئیه ۲۰۱۷، تصمیم گرفت به شرکت بازگردد. بریجیت در توضیح می‌گوید «تعداد کمی از زنانی که من قبلا با آنها کار می‌کردم هنوز آنجا بودند؛ بنابراین فکر بازپیوستن به آنها هم آشنا بود و هم هیجان‌انگیز.»

او با تیم رهبری سازمان وارد مذاکره شد تا به پست بالاتری بازگردد. او می‌گوید «می‌دانستم که می‌توانم تفاوتی ایجاد کنم و شرکت را با توانایی‌ها و ارتباطاتم قدرتمندتر سازم.»زمانی که بریجیت Profiles را در سال ۲۰۱۳ ترک کرد، وظیفه او در شرکت یک مدیر حسابداری و استراتژیست رسانه‌های اجتماعی بود. او به عنوان نایب رئیس به شرکت بازگشت.طی هفته‌های اول در شغلش، جلسات بسیاری برگزار کرد؛ تا فرآیندها و پروتکل‌های جدید را یاد بگیرد، به علاوه اینکه نقش خود را در تیم و جلسات مدیریتی جدید درک کند؛ نقشی که او پیش از این نداشته است.او می‌گوید با آشنا شدن با همکارانش در شرکت (و نه فقط همکاران قدیمی‌اش) برای تثبیت دوباره خود به‌عنوان یک رهبر سازمانی به سختی کار کرده است.

«می‌توانم با همه افراد در شرکت ارتباط برقرار کنم چون من کارم را در Profiles به عنوان یک مدیر حسابداری جوان شروع کردم و هر کاری از راه‌اندازی بسته‌ها تا همکاری نزدیک با نخبگان بالتیمور و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های بازاریابی بزرگ برای مشتریان انجام داده‌ام.»بریجیت می‌خواهد به عنوان یک منبع دیده شود. «من خودم را برای همه در دسترس قرار می‌دهم و برای ارائه حمایت، تجربه و دانش با تیم همکاری عمیقی دارم؛ بنابراین همه سود می‌برند.»به گفته او تا به امروز این گذار نسبتا یکپارچه بوده است. او می‌گوید « فکر می‌کنم که آشنا شدن با یک تیم جدید و یافتن مکان جدید در خلال پویایی‌های گروه در حال پیشرفت است.»