برخی تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و برخی هم دستگیر شدند

وزیر کشور گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و بالندگی در سطح منطقه و جهان است. به گزارش (ایسنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مصطفی محمد نجار در همایش سیاسی امنیتی اتباع استانداری‌های غرب کشور در کردستان اظهار کرد: امروز موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان موقعیت ویژه‌ای است و کشورمان هم‌اکنون در اوج اقتدار، بالندگی و شکوفایی است. وی با اشاره به حوادث سال گذشته در استان کردستان گفت: بعد از ترورهای کور سال گذشته در منطقه و پیگیری‌ وزارت کشور و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی، نظامی و انتظامی برخی تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و برخی هم دستگیر شدند که همین امر منجر به ایجاد فضایی آرام در منطقه و شور و نشاط مردم و امیدآفرینی در استان کردستان شد.

وی در جمع معاونین سیاسی امنیتی و مدیران کل امنیتی، انتظامی و اتباع استان‌های غرب کشور افزود: مسوولان امنیتی باید در بحث امنیت با یک نگاه راهبردی و یک نقشه راه و برنامه اصولی جلوتر از زمان خود حرکت کنند و چالش‌های امنیتی را قبل از وقوع پیش‌بینی کرده و برای آن چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: اساس کار مسوولان امنیتی باید پیشگیری باشد و برای پیشگیری باید تشخیص صحیح داده شود و با ریشه‌یابی موضوعات آنها را تحلیل و برای حل آنها برنامه‌ریزی کرد.