حملات سنگین حزب الله به شمال اسرائیل + دو لبنانی به شهادت رسیدند

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «طیرحرفا» در جنوب لبنان دو غیرنظامی از جمله یک امدادگر به شهادت رسیدند و همزمان، مناطق شمالی فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله قرار گرفت.

المیادین گزارش داد، در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهرک «طیرحرفا» در جنوب لبنان دو غیرنظامی به شهادت رسیدند و چند نفر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی یک تیم کاری متعلق به شرکت ارتباطات touch را هنگام تعمیر و نگهداری ایستگاهی در شهرک «طیرحرفا» در جنوب لبنان هدف حمله با دو موشک شلیک شده از یک پهپاد قرار داد که طی آن دو غیرنظامی از جمله یک امدادگر مرکز «کشافه الرساله الاسلامیه» شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

خبر مرتبط
واکنش بورل به موضع کشورهای اروپایی درباره به رسمیت شناختن فلسطین

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اسپانیا به همراه ایرلند و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا قصد دارند تا کشور فلسطین را در ۲۱ مه سال جاری میلادی به رسمیت بشناسند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» و «مرگلیوت» و مناطق اطراف آن از بیم حمله پهپادی از جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار المیادین نیز از حمله پهپادی از جنوب لبنان به منطقه «اصبع الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی و پرواز جنگده‌های اسرائیلی در ارتفاع پایین برای ساقط کردن پهپادها خبر داد.

این تحولات در حالی است که منابع رسانه‌ای عبری از شلیک سه موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «مسکاف عام» در شمال فلسطین اشغالی و آتش سوزی در یک ساختمان در پی اصابت موشک به آن خبر دادند.

حزب الله لبنان هم با صدور اعلامیه‌ای از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «مسکاف عام» با سلاح مناسب و انهدام آن خبر داد.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این حمله، مناطق مقابل شهرک صهیونیست‌نشین «مسکاف عام» را در جنوب لبنان هدف حمله با بمب ‌های فسفری قرار داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.