کاظم صدیقی: آنچه بعد از انتقال ما از این دنیا دستمان را می‌گیرد، تقواست

حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در نماز جمعه این هفته تهران در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه گفت: غزه نشان داد دشمن تا چه حد با انسانیت دشمنی دارد و بچه‌ها، زنان و بیماران فلسطینی در آتش قساوت صهیونیست‌ها می‌سوزند.

خبر مرتبط
واکنش علم‌الهدی به سرکوب دانشجویان معترض در غرب

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت سرکوب دانشجویان معترض، حمایت دروغین غرب از آزادی بیان و دموکراسی را به وضوح مشخص کرده است.

وی افزود: پیام عاشورایی امام حسین (ع) در غزه موجب شد تبلیغات هماهنگ و پرحجم قدرت‌های بزرگ، به وسیله دانشجویان و مردم غرب در کشورهای غربی رنگ ببازد. دانشجویان مظلوم دختر در آمریکا و  استادان پیر دانشگاه‌های این کشور زیر زانوهای پلیس آمریکا تحت فشار قرار می‌گیرند و به زندان می‌افتند.

صدیقی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مرگ حق است و همه ما این مسیر را خواهیم پیمود، گفت: آنچه بعد از انتقال ما از این خانه ویران به خانه ابدی دستمان را می‌گیرد، تقوا است. بهترین توشه برای زندگی ابد تقواست. تقوا بازدارنده و نگهدارنده از شیاطین درونی و بیرونی است. همه ما موظفیم در برابر فشارهای درونی و بیرونی تسلیم باطل نشویم.

امام جمعه تهران تصریح کرد: برای هر گناهی که در زندگی برایمان پیش می‌آید باید حساسیت به خرج دهیم و بترسیم و جبران کنیم و به آبرومندان درگاه الهی متوسل شویم که در اوج همه آنان اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

وی اظهار داشت: در نماز که نزدیک‌ترین حالت انسان به خداست، هدایت بر صراط مستقیم را از خدا طلب می‌کنیم. صدیقین کسانی هستند که بی‌صداقتی در ابعاد وجودی آنان راه ندارد. آنان در مقام فکر، انگیزه و عمل صادقانه با خدا تعامل می‌کنند. ما هم اگر در این مقام‌ها با خدای خودمان حقیقت را بگوییم، در مسیر صدیقان خواهیم بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.