ایکوپرس- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سورن ای.ال.ایکس را خودرویی ایده آل برای این سازمان دانست. سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در بازدید از خطوط تولید ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: گروه صنعتی ایران خودرو در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای برای افزایش کیفیت و ایمنی محصولات خود انجام داده است.

وی ادامه داد: کاهش مصرف سوخت، کاهش میزان آلایندگی خودروها و رعایت استانداردهای جهانی از جمله ویژگی‌های گروه صنعتی ایران خودرو است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تولید و نصب موتور ملی بر روی محصولات این شرکت و به‌ویژه سمند را بسیار ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: امروز می‌توانیم اعلام کنیم که صنعتگران این مرز و بوم به سمت تولید با کیفیت محصولات پیش می‌روند.

وی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان چشم ناظر در میان مردم می‌تواند تعامل خوبی با خودروسازان و به خصوص گروه صنعتی ایران خودرو داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر بعد از بنز، بیشتر از پژو ۲۰۶ به عنوان خودرویی مناسب در پلیس راهنمایی و رانندگی استان تهران استفاده می‌شود که امیدواریم سورن ای.ال.ایکس بتواند به عنوان خودرو ملی به خواسته‌های این سازمان جامه عمل بپوشاند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه اکثر کشورهای دنیا بهترین خودرو خود را در اختیار پلیس قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: گروه صنعتی ایران خودرو نیز می‌تواند با تغییراتی که روی خودروهای ویژه پلیس می‌دهد، نیاز ما را تامین کند.

در ادامه، جواد نجم‌الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، عزم این شرکت را برای تولید خودروهای با کیفیت و ایمن جدی دانست و گفت: در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی برای افرایش ایمنی محصولات انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: نصب ترمز ضد قفل (ABS)، نصب ایربگ و افزایش کیفیت محصولات این شرکت نمونه بارز این امر مهم و حیاتی است.

وی با بیان این‌که در سال جاری ۲۵۰ نمایندگی به جمع نمایندگی‌های مجاز این شرکت اضافه می‌شود، افزود: چنانچه یک نمایندگی نتواند نیازهای مشتریان را برآورده کند، از گردونه نمایندگی‌های این شرکت حذف می‌شوند.

او تصریح کرد: با حس رقابتی که بین نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو به وجود آمده است، همه آنها تلاش می‌کنند که برای بقای خود خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.

نجم‌الدین خاطرنشان کرد: در سال آینده نیز ۲۵۰ نمایندگی مجاز دیگر به جمع نمایندگی‌های این شرکت اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که این شرکت از هر گونه راهنمایی و تعامل با پلیس راهنمایی و رانندگی استقبال می‌کند، افزود: مدیران و کارشناسان گروه صنعتی ایران خودرو از هیچ اقدامی برای ارتقای میزان کیفیت و ایمنی خودروها دریغ نخواهند کرد.