گزارش اقتصادنیوز از بازار دلار و سکه؛

قیمت دلار یک کانال ریزش کرد/ دلار، سکه را پایین کشید!

کدخبر: ۶۰۳۹۴۶
اقتصادنیوز:قیمت دلار در معاملات نقدی امروز شنبه ۲۲ مهر ماه کانال ۵۱ هزار تومان را از دست داد، بازار سکه هم شاهد پینگ پونگ قیمتی سکه امامی‌بود.
قیمت دلار یک کانال ریزش کرد/ دلار، سکه را پایین کشید!

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سکه در اولین روز هفته‌جاری شاهد پینگ‌پونگ ‌قیمت سکه امامی‌بود.

فلز گران‌ بهای داخلی در شروع معاملات نقدی امروزبا شوک صعودی‌قیمت‌طلای جهانی به پرواز در  آمد و با افزایش ۷۰۰هزار تومانی‌تا سطح ۲۹ میلیون و ۵۰۰هزار تومان بالا رفت.

اما، در ادامه معاملات با نوسان کاهشی قیمت دلار،‌از قدرت سکه بازان‌افزایشی کاسته شد و فلز زرد رنگ داخلی در سراشیبی قرار گرفت و دوباره به کانال ۲۸ میلیون تومان عقب نشینی کرد.

در صورتی که هر کانال قیمتی را به ۱۰ پله‌مساوی تقسیم‌کنیم،‌قیمت سکه عصر شنبه بر روی‌پله هشتم و نهم کانال ۲۸میلیون تومان ایستاد.

همانطور که گفته شد نرخ دلار در بازار آزاد امروز نزولی بود.اسکناس آمریکایی عصر پنجشنبه گذشته در حدود ۵۱ هزارو ۲۰۰ تومان معامله شد اما در اولین روز هفته جاری یک کانال پایین آمد و تا ۵۰ هزار ۹۰۰ تومان پایین آمد.

در سمت رسمی بازار هم،قیمت دلار امروز، ‌‌شنبه 22 مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش تک تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح 41 هزار و 206 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز بر همانند دلاراما با سطح نوسان بالاتری با کاهش 484 تومانی نسبت به روز گذشته معادل 43 هزار و 269 تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم 11 هزار و 220 تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 460 تومان، 39 هزار و 336 تومان و 10 هزار و 200 تومان درج شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید