گزارش «اقتصاد نیوز» از بازار ارز

مرز جان‌سخت بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۸۹۵۵۷
اقتصادنیوز : فعالان‌بازار ارز تهران پیش‌بینی کرده بودند در صورتی که دلار از مرز جان سخت عبور کند امکان افزایش قیمت تا 49 هزار و 600 تومان در بازار وجود دارد. در مجموع هم می‌گفتند تا زمانی که قیمت دلار بالای 48 هزار و 600 تومان است احتمال افزایش از کاهش بیشتر خواهد بود.
مرز جان‌سخت بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز،قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز بالاخره بعد از چند روز تلاش پی در پی  از مرز مقاومتی 49 هزار و 100 تومان عبور کرد و به 49 هزار و 300 تومان رسید. 

مرز جان سخت بازار 

پیش از این فعالان‌بازار ارز تهران پیش‌بینی کرده بودند در صورتی که دلار از مرز جان سخت عبور کند امکان افزایش قیمت تا 49 هزار و 600 تومان در بازار وجود دارد. در مجموع هم می‌گفتند تا زمانی که قیمت دلار بالای 48 هزار و 600 تومان است احتمال افزایش از کاهش بیشتر خواهد بود.

پیش بینی قیمت دلار امروز 

بررسی ها نشان می دهد اسکناس آمریکایی در حال حاضر به بالای مقاومت خط کیوجنسن در اندیکاتور ایچی کومو رسیده ولی همچنان در مرز یک مقاومت مهم قرار دارد مقاومت مثلثی که از اردیبهشت ماه در آن محصور شده و با محدود شدن نوسانات در حال حاضر به مقاومت برخورد کرده است.تکنیکالیست ها می گویندتثبیت قیمت دلار بالای 49 هزار و 300 تومان می تواند به معنای شکست مقاومت در الگوی مثلث و شروع دوباره روند صعودی باشد.

برخی از معامله گران می گفتند  قیمت دلار امروز احتمالا نوسان‌های رفت و برگشتی خواهد داشت و اگر خبر خاصی به بازار نیاید در نیمه اول کانال 49 هزار بازی می‌کند. این دسته می‌گویند بین 49 هزار و 200 تا 49 هزار و 600 تومان یک گپ تشکیل شده و  قیمت دلار  باید در این سطوح چارت‌سازی کند.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید